lqs skrev:
mapsensor i i/c før gasspjæld.... dvs den ikke kan måle meget under 100kpa eller??
MVH søren
Det behøver den ikke da den kun skal styre trykket.
LMM bruges til at styre tænding, og blanding, og tempsensoren ved gasspjæld kompencere med noget tændingsretadering, ved høh temperatur.
Problemet med at udlæse temperaturer med en tester, er at det er det styre enheden sender til testeren, ok ikke den faktiske temperatur.
Læs programmering.
Hvis programmøren har besluttet sig for at en lufttemperatur over 35 grader ikke er interssent, da man ikke bruger højere temperaturer.
Så er det ikke sikkert at testeren vil vise en højere temperatur.
Det kan ligge i programmeringen af styreenheden.
MVH
Morten
_________________
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html