jeg er en ung knejt på 23år som er bidt af at lave en bil om til det som jeg syntes den skal være og se ud. jeg begyndte først at style bilen men så blev min 1,6 med skarp knast smadret fordi den ikke kunne holde til det. så jeg stod lidt med håret i post kassen og viste ikke hvad jeg skulle gøre
, en kammerrat til mig lagde da inde med en 2,0 fra en 405 og han sagde at den kunne være der i. men det korte og det lange er at den motor kan ikke køre med den orginale styrreboks så den kunne næsten ikke gå motoren så der stod jeg igen
. hvad gør man så. jeg fik snakkede med en anden kammerrat og han kendte en som solgte sådan nogle Vems bokse (peter_jensen) som kunne styre min motor. jeg tænkte det kan kun gå for langsomt med at få fat i den person vi snakkede om mit projekt, for hvis der er noget som jeg ikke ved noget om er det motor styrringer der er jeg blank
. så jeg skulle starte helt fra bunden og arbejde mig op ad
. Der var mange ting som jeg skulle have på plads såsom triggerhjul, tændnings tidspunkter, tomgangs motor, gas potientiometer
, jeg viste jo ikke hvad det var der blev snakket om men peter hjalp mig og jeg har nu fået gang i min motor. Men er så rent ind i at min tændspole måske er gået i stykker så den har jeg fået en ny en af idag og den skal sættes på imorgen. den anden tændspole tænder kun på to af cylenderne så det er jo ikke lige frem fordi at den går godt lige nu. men jeg kan se at det går frem ad og at den nok skal blive klar til sommern.