Finn T Pedersen skrev:
Det er en Toyota 3SGE Beams VVT-I
Pf..

... med den effekt kan det kun være en readtop
Ha ha.. jeg har bare en blacktop

Dual VVT-i = dobbelt så meget der kan gå galt

i det mindste var det før de gik over til VVTL-i eller hvad det nu hedder .. hvor de også har løft med...
Men jeg er ikke kommet længere med mit projekt end jeg var for ~1år siden
Hvordan er det egentigt lykkeds jer at forbinde motoren med ms... for der er da f..c..king mange ledninger til den orginale styreboks på en BT Beams ...og hvordan har i håndteret alle de sensore der sidder på motoren ???
PS.. for de uvidnende ignoranter

så har Yamaha været med inde over designet af toppen på disse motore og BEAMS - står for "Breakthrough Engine with Advanced Mechanism System" hvad så det Breakthrough så end betyder melder historien ikke rigtigt
Her er lidt VVT-i info:
http://en.wikipedia.org/wiki/VVT-i
http://www.youtube.com/watch?v=9A6S1NUjg_A