Skal gerne bruge lidt tid på at forklare:
Jeg skulle have justeret mit kamhjul - dvs en masse kørsler med en lille smule ændring af kam-stilling mellem hver. De var ved VAE ved at omlægge software på rullefeltet, så ud over nogle normale 4wd kørsler med fuld udskrift, så vi også på udskrift, der kun dækkede forhjulene.
For at se, om det blev bedre eller dårligere. Og det var kun af praktiske hensyn. Så jeg har 6 rul udskrevet for forhjul og et=det næstbedste fra 4wd. Mit centerdiff. var låst 100%.
Inden vi blev færdige gjorde mine magnetventiler til tankene knuder. Enten åbnede de ikke helt, så pumperne ikke fik benzin nok eller også røg returen i den forkerte tank, så den løb over.
Altså blev rulningen afbrudt og kun det næstbedste resultat lå i "normal" udskrift med 505Hk og 580Nm sammen med en forhjulsudskrift, der var fra samme kørsel, samt een, der var bedre.
Ved sammenligning mellem de 2 forhjulsudskrifter - der viser hjul-HP ukorrigeret for tab og 4wd udskriften, kan man så tegne en ny kurve, hvilket er gjort ved plotning i excel.
Derfor at ------
_________________
1140 Hk er hjemme (2 biler 3 styreboxe)
Heraf tegner det Blå Bæst sig for 600 and counting
PS: aerodynamik er for folk, der ikke kan lave motorer