Hejsa, først og fremmest, ære være janteloven

hehe
. for at tørre de største svinere, af , ja så er jeg udemærket klar over at jeg formodentligt ikke rammer de 1000 HK, i hverttilfælde ikke de første 10 gange jeg prøver..
men nu er jeg ikkeryger, så har jo nok en 60 år endnu at prøve på at opnå det.......
MEN.. .. jeg har efterhånden bygget om så mange gange, at jeg er ved at være træt af at underdementionere...Det startede med en SC14 kompressor, som ikke kunne følge med, så blev det en T3super60, på en bette intercooler, og dårligt setup, så blev det en T04E, med 3" udstødning,større intercooler osv osv, hvor min 2.5 liters motor, blev trykket med 1.7 bars ladetryk, og til sidst bare uden slange til wastegate......( ikke mærkbar effekt forskel, bortset fra at effekten var det samme ved 3700 rpm som ved 7200 rpm (dalende ladetryk op ad i omdrejninger, formodentlig pga for lille turbo ?, jeg har aldrig fået den rullet ved ladetryk over 0.7 bar, så hvad effekt den havde ??? - måske 300... who knows.
Meningen med at skrive 1000 HK, er , at hvis jeg går efter 1000 og får halvdelen, er det sgu sjovere, end at satse på 500HK, og få halvdelen... forstår i ???
... Jeg ved ikke om m20 blok kan holde ?? - men en flækket blok er da mindste problem !!!... "sån da"
mht til indmad...
krumtap er garanteret fra Koed til over 2000HK, resten af motorindmad, er købt, til 1000+ hk, (krydspind flyttet ned, via kortere plejlstang, toppakning ekstra tynd for at lede varmen i blokken istedet for toppakning . osv..
bolte osv, er selvf osse købt til 1000+ HK.....
Grydeswamp - meningen med at den osse skulle køre til hverdag, var mest, for at poientere, at der helst ikke skulle en ikke kørbar knast i, og heller ikke for meget betinget af NOS, hvis det kunne undgås. IKKE at konen skulle have lov at køre den *G*
henrikGM..... bmw e34 525TDS gearkasse (ZF), og 328 kardan...... burde det ikke kunne være med, det meste af vejen ?
Ravnen... tak for tip om så store rør,, det skal så laves om ! - og... pis med den kobling der ligger på mit bord...

- men vil da prøve at se hvor meget den kan være med til .
Så har jeg lige et spørgsmål, når der køres med el-vandpumpe, ( har ikke plads til den originale) - styrer jeg så bare temp med pumpen, eller skal der stadig være termostat...
Og, kører man stadig med hardy-skiver mellem kardan leddene, når man skal så højt op i effekt, eller kan jeg bare samle det direkte, uden hardyskiver ?