Finn T Pedersen skrev:
HenrikGM skrev:
Finn T Pedersen skrev:
Hvis du smadre stempler på 402 m, så skal du nok fnde en anden til og justere din motor.
hehe, det er noget af en udtalelse.
Ved jeg ikke om det er, men der er ingen i min omgangskreds der justere motore der brænder stempler af på de 402m...
Men er vi ikke enige om at hvis det sker, så er den justeret forkert, eller den får en defekt på vejen ned af banen ?
Med den litereffekt kan alting ske.
Men ja, det vil ske hvis den er justeret forkert eller den bliver defekt undervejs....Der er egentligt ikke så mange andre mulgheder
Prøv at se dette klip:
http://www.youtube.com/watch?v=GOiwrf5rWl0
Det er kun et spørgsmål om effekt nok, så begynder dele at stå af uanset justering.
Når man når tæt nok på grænsen begynder du at se dele der kun kan holde x antal træk på fuld hane før de fejler pga udmattelse. Det gælder stort set alle dele, også i toyota

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!