ae86 skrev:
Mener at Golf R32 bruger COP og da det er en VR6'er ville det vel være oplagt at undersøge om de ikke kunne styres af MS... jeg ved at der er nogle der køre 1.8T 20V Turbo hvor MS styre deres COP spoler og hvis det er som alt inden for den koncern og VAG i det hele taget så er man meget glad for at genbruge komponenter fra gang til gang ... så der er en god chance at selve coil delen er den samme (dog har udformningen af topstykkerne nok resulteret i at de ser anderledens ud fysisk... men det er jo VAG så man ved jo ikke om de ikke bare har snuppet dem fra 1.8'erens hylde)
Hehe - du læser for meget og skruer for lidt i vag....

(tag det nu ikke personligt)Der er en del forskel på spoler fra 1.8T til VR motor!!!
Spørgsmålet er om den VR6 motor er med 12 eller 24 ventiler, der ligger er jo lidt forskel på de 2 topstykker!! (også selv om VAG genbruger!!!! ) Hvis det er en 24 V så har du de spoler som skal til hvis det er en 12V så ville jeg tage den spole som sidder på de nyere VR6 motor den kører med 3 dobbelt spoler, og det burde kunne klare din opgave!