HenrikGM skrev:
Det er helt utroligt at der ikke er store virksomheder der begynder at bruge disse mirakelmidler...Når fordelene er så åbenlyse er det jo tydeligt for enhver at det midel må være svaret på en bedre montage....
Det er lidt sjovt, for hvis man kontakter dem, så falder interessen for at sælge noget når man går dem lidt på klingen, og det er egentligt mærkeligt for de lever jo af at sælge...
Ildvand til indianerne blev solgt som mirakkelmedicin. Indianerne blev alkoholikere, deraf miraklet.
Jeg siger ikke omtalte produkt ikke virker, men jeg siger i høj grad at disse produkter har helt enormt svært ved at slå igennem for alvor, og det bør få en til at tænke sig om.
For ikke så længe siden mente folk også at jorden var flad og hvis man mente noget andet blev man brændt på bålet, mange af de ting man med største selvfølge bruger idag var der nogle der havde et "problem" med igår...
Mht. til ABCON produkter så har jeg flere eksempler på at det virker, selvoplevere altså, om det var indholdet af Teflon der var den afgørende faktor skal jeg ikke kunne sige, men nok rimeligt sandsynligt...
At folk vælger at lade være med at bruge F.eks ABCON må de selv om, det er deres tab, bare sørgeligt at de fordi de er bange for at blive "brændt på bålet" af militante modstandere af alt "nyt", ikke får prøvet tingene af og dannet deres egne erfaringer...