Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 12 dec 2024, 06:50

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

tyson2 skrev:
Det er heller ikke direkte citater, bare eksempler. Synes tit jeg er rendt i lignende udtalelser.
Bare den tråd der ligger øverst i video er da et meget godt eksempel

"hvorfor ikke bare skyde lortet???"
http://powerforum.dk/viewtopic.php?t=19522

Men den egentlige grund til at jeg siger sånoget er at jeg synes at hele højrefløjen kører politik på had. Og folk der stemmer den vej ofte har deres holdninger pga had.

Powerpage er et fristed hvor ligesindede kan kan udveksle meninger og holdninger primært omkring biler.

Herinde - dog i tråd med reglerne for brugen af forummet - behøves folk ikke at være 100% politiske korrekte, hvorfor man til tider vil læse joviale og til tider grove udtryk.

Det skal tages for det det er, og intet andet.

Dette er jo ikke den daglige politiske debat der florerer herinde - vel!

Selvgjort er velgjort....og nogen gange meget dyrt...
Men intet er så skidt at det ikke er godt for noget!

Nuværende biler:
Alfa 166 2,5 V6 - sugesekser til cruiserstilen
Alfa 155 Q4 - brutal turbo m. 4 hjulstræk til ræs

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 4600 Barbados
Ferrari Killer skrev:

Hvornår har du sidst set en fra højrefløjen påstå at en fra venstrefløjen er forkert på den? Det kan jeg fortælle dig - nemlig aldrig.

hahaha

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 4600 Barbados
Og jeg siger ikke at alle skal ha lov til alt. Jeg ville egentlig bare påpege at jeg synes det var nogen ret ekstreme holdninger der kommer til udtryk herinde. Gider ikke en stor og klog debat. Godt Nytår.

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
Jeg har da ihvertfald aldrig set højrefløjsaktivister gå ned af Nørrebrogade og smadre butikker!!!
citat ronnie bonde

Hvor er det bare SMUKT skrevet! :coffee:

Og hvorfor er det så at venstrefløjsaktivister mener at de kan bosætte sig på andres ejendom, samt smadre hvad end andre ejer der måtte stå bare i nærheden?

Titel:
Junior Medlem

Geografisk sted: Sønderjylland
Det er jo fuldstændigt ude i hegnet, som flere skriver er det sikkert blot en undskyldning for at lave hærværk. Det kan på mange måder sammenlignes med nogen af de autonome fra ungdoms-husets demostrationerne. Hvor mange af dem man så på gaden, vidste overhovedet hvad de "kæmpede" for ? Det var sikkert ikke mange. Deres eneste formål var at hærge og ødelægge. Det samme er sikkert baggrunden her, det lyder flot at de kæmper for en god sag, men i bund og grund er de bare BØRN som syntes det er sjovt at ødelægge tingene for andre.
Jeg personligt ville nok finde køllen frem, hvis jeg så nogen rende rundt ved naboens 4x4 midt om natten.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
Ferrari Killer skrev:
tyson2 skrev:
Men den egentlige grund til at jeg siger sånoget er at jeg synes at hele højrefløjen kører politik på had. Og folk der stemmer den vej ofte har deres holdninger pga had.

Det synes jeg nu ikke var tilfældet under den fornyligt overståede valgkamp. Og da heller ikke i den daglige politik.

Og jeg er da ihvertfald ikke fuld af had, overfor andre af politisk overbevisning, religion, eller anden overbevisning end min egen.

Tvætiomod synes jeg at mange fra venstrefløjen og deres tilhængere, proklamere at deres retning er den enste politiske rigtige, og derfor er deres metoder helt legale i deres forsøg på at råbe os andre ignoranter op. Fx uroligheder på Nørrebro, vandalisme af andres køretøjer, ødelæggelse af andres ejendom idet kapatilismen skal nedkæmpes osv osv.

Hvornår har du sidst set en fra højrefløjen påstå at en fra venstrefløjen er forkert på den? Det kan jeg fortælle dig - nemlig aldrig.

Højrefløjen er så meget mere tolerante overfor andre overbevisninger end venstrefløjen er.

Jeg har da ihvertfald aldrig set højrefløjsaktivister gå ned af Nørrebrogade og smadre butikker!!!

Smukt sagt og lige som Ravnen ville have sagt det!

Billede

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time