og man må kun køre i bilen til motorløb og prøve efter rep.
så lørdag aften i byen går ikke.
hilsen søgaard
HenrikGM skrev:Hartvig skrev:Hi Søren,
Dytten er jo fra 1984 så det skulle vel ikke være helt umuligt at få den alm. dansk synet og indregistreret som den står ?
Med et par slicks tror jeg den kunne blive rigtig sjov![]()
/Hartvig
Hartvig; Nu er jeg jo gammel volvo mand(nørd vil nogen kalde det), og den bil er pissefin ihvertfald på billederne.
Med de stumper der er stoppet i den vil den køre pissegodt.
Der er bare lige en stribe ombygninger som Volvo ikke vil godkende til gade, jvnfør "endast tavling".
Wattlinket går ikke.
Fjederbenene og bremserne i for.
Skiverne i for.
Centermonteringen.
Krængningsstabilisatoren
etc.etc.
Og hvis motoren er lavet bare nogenlunde, så overstiger den den maxeffekt du kan få karrossen godkendt med.
Altså:
Skal bilen synes så er der måske mulighed for et rallysyn(de regler er jeg ikke nok inde i til at kunne bedømme det), men et almindeligt dansk syn foretaget efter lovens forskrifter vil aldrigt finde sted.
Skal bilen synes i DK, så skal du have fat i en blind synsmand.
Mange af delene er kopier af GrpA delene. Bagtøjet er alubagtøj med camber(!!), og snuppet direkte fra en banebil.