Citat:
Jeg går ud fra at når du ikke svarer, så betyder det at du ikke mener at der skal være sikkerhedsudstyr på de biler..
Forstår så heller ikke hvordan du kan mene at du ligger dig op af DASU´s reglement8???
Hartvig - vi to bliver aldrig enige om dette.....
Vi spilder vores tid.
@ Morten
Lidt ærgeligt at du vælger den form for dialog - vi behøver bestemt ikke at være enige, det der foregår i øjeblikket er at meningerne kommer i spil, og alle byder ind efter bedste evne.
Jeg valgte at svare dig fyldstgørende på trods af, at jeg viste at mit svar ikke var det du forventede - men hvis din respons er "vi spilder vores tid" fordi jeg tager streetrace arrangørernes parti, så bliver dialogen nok lidt vanskelig.
Men så kan jeg jo prøve med den direkte facon....
Streetrace arrangørerne har i 2007 gennemført 8 særdeles velbesøgte og succesfulde arrangementer, vi har både været der 100% for vores primære målgruppe, nemlig folk med en lovligt indregistreret bil, men samtidig har vi givet fri adgang for "semi-dragracerne" til at komme ud og køre med deres "trailer" racere.
Reelt kunne vi bare have sagt - "dur ikke fis af" - hver gang vi har haft en af disse biler til start, men vi har i stedet valgt at være åbne og imødekommende og forsøgt at gøre det så godt som overhovedet muligt for alle deltagere - måske ovenikøbet på bekostning af Peter med hans KN tunede Corolla, som jo egentlig er ham vi startede hele streetrace muligheden for.
Du vælger så at komme væltende ind fra højre (undskyld sprogbruget) og begynde at omdefinere vores arrangementer til en erstatning for det dragracing klubberne har fejlet med.
På trods heraf vælger vi/jeg med fortsat åbne arme at deltage i en konstruktiv dialog, for at se om der skulle være en mulighed for også i 2008 at imødekomme flest mulige indenfor streetrace/dragrace sporten, og når vi så efter 4-5 års slid og slæb ikke straks smider vores streetrace på porten, og begynder at lege NDCD version 2.0 så er din respons "Vi spilder vores tid", tja - så begynder jeg at forstå hvorfor det foreningsmæssige er rablet sammen i nogle dragrace klubberne.
Uanset denne svada - har jeg tænkt mig fortsat at gøre en ihærdig indsats for at streetrace sporten kan fortsætte med succes i 2008, jeg vil fortsætte med at arbejde for endnu bedre sikkerhed og beredskab, træning af officials osv. osv., og så se om vi ikke i streetracing regi kan få smidt det beskidte vand ud - og få lavet et fælles sæt regler og klasser så vi kan få fundet Danmarks Hurtigeste Lovlige Streetracer.
Derfor bakker vi i Streetracing.dk og 402meter.dk fortsat 100% op om initiativet til det foreslåede møde. Vi sidder trods alt med det kort på hånden, at selv om vi konkurrerede på livet løs, så lavede streetrace arrangørerne samtidig 8 suveræne løb i 2007, og når jeg ser på Racetiming.dk's bookinger dags dato, så skal det gå meget galt hvis det antal bliver mindre i 2008.
/Hartvig