Ravnen skrev:
Andy's bil er faktisk lovligt synet, det er et faktum, det må du da osse vide Søren...
Men ellers har du ret med at folk skal stoppe med den snak om "synede" biler, det kan ikke bruges til noget og fører ikke til en skid....
Hvad angår den bil med de 2200hk(formoder det er den vi snakker om?) så er det _EKSTREMT_ sjældent at dem der påstår deres bil er lovligt indregistrerede rent faktisk kan fremvise dokumentationen for det.
Hvis der står i mandens papirer at han har køretøjet godkendt med den aktuelle motoreffekt, plus den omfattende bunke ændringer af karrossen(læs dragracebil!), plus han kan efterleve aktuelle krav om emmision, ja, så er bilen reel nok. Tror ikke der nogensinde er offentligtgjort den dokumentation, og så er man nød til at antage det er en grundløs påstand.
Nummerplader + Pro-Mod bil = Lovligt indregistreret??
Som sagt: Bilen bliver ikke lovlig af at nogen sætter nummerplader på den!
Det er rent blår i øjnene at påstå det, og fører generelt til en masse jammer som: "buhuu se hvad de må i andre lande", og intet konstruktivt samarbejde. Rallyfolket er et udmærket eksempel på hvad man kan få lov til, hvis man stopper jammeren, og lægger indsatsen.
Iøvrigt kan man komme ganske langt med gamle turbobiler(lovligt!), men dem smider vi væk, og køber istedet noget asiatisk junk og sætter turbo på...

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!