Er det kun Streetracing.dk som er blevet tilbudt at deltage i en DASU Streetrace Cup i 2008 ?
Vi er her til aften blevet kontaktet af en repræsentant fra DASU med et forslag om, at DASU gerne vil støtte streetrace sporten i 2008.
Det var lidt svært at få et helt klart svar på hvad DASU egentligt ville kunne bidrage med. Men som jeg forstod det var oplægget at DASU ville indsamle resultaterne fra alle 2008 løb og så beregne en vinder
Derudover var der nogle indikationer af at DASU muligvis ville støtte nogle at de kendte løb økonomisk - og det kan da kun være glædeligt.
Umiddelbart var der ingen krav forbundet med DASU's involvering og arrangørerne skulle tilsyneladende afvikle fuldkommen som de plejer.
Sidst - men ikke mindst - så skulle der også være møde på DASU kroen på Fyn i den kommende weekend. Desværre er det fuldkommen umuligt for os at reagere med så kort et varsel.
På vegne af Streetracing.dk kunne jeg svare at vi allerede er langt med planlægningen af 2008 sæsonen, men at vi naturligvis altid er interesseret i en dialog der tager udgangspunkt i økonomisk støtte, ligesom vi (fortsat) gerne deltager i den løbende dialog med DASU, såfremt vi bliver indkaldt med rimeligt varsel og såfremt evt. møder er baseret på en handlingsbaseret agende.
Da jeg ved at rigtig mange fra det lovlige streetrace miljø er aktive herinde tillader jeg mig at rejse spørgsmålet herinde.
/Hartvig - på vegne af Streetracing.dk