Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 03 mar 2025, 16:24

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 318 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 32  Næste
Forfatter besked
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Er det kun Streetracing.dk som er blevet tilbudt at deltage i en DASU Streetrace Cup i 2008 ?

Vi er her til aften blevet kontaktet af en repræsentant fra DASU med et forslag om, at DASU gerne vil støtte streetrace sporten i 2008.

Det var lidt svært at få et helt klart svar på hvad DASU egentligt ville kunne bidrage med. Men som jeg forstod det var oplægget at DASU ville indsamle resultaterne fra alle 2008 løb og så beregne en vinder :?:

Derudover var der nogle indikationer af at DASU muligvis ville støtte nogle at de kendte løb økonomisk - og det kan da kun være glædeligt.

Umiddelbart var der ingen krav forbundet med DASU's involvering og arrangørerne skulle tilsyneladende afvikle fuldkommen som de plejer.

Sidst - men ikke mindst - så skulle der også være møde på DASU kroen på Fyn i den kommende weekend. Desværre er det fuldkommen umuligt for os at reagere med så kort et varsel.

På vegne af Streetracing.dk kunne jeg svare at vi allerede er langt med planlægningen af 2008 sæsonen, men at vi naturligvis altid er interesseret i en dialog der tager udgangspunkt i økonomisk støtte, ligesom vi (fortsat) gerne deltager i den løbende dialog med DASU, såfremt vi bliver indkaldt med rimeligt varsel og såfremt evt. møder er baseret på en handlingsbaseret agende.

Da jeg ved at rigtig mange fra det lovlige streetrace miljø er aktive herinde tillader jeg mig at rejse spørgsmålet herinde.

/Hartvig - på vegne af Streetracing.dk

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Nyt Medlem

Geografisk sted: Horsens
Jeg tror at Peter G fra NDCD har gang i noget lignende/det samme.
Lyder spændende med en cup - så skal streetracearrangørerne til at arbejde sammen. Det ville jo være godt.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Nå ja - men det behøver de nu ikke nødvendigvis, hvis øvelsen blot går ud på at sende resultater til DASU, og så vente på at få en check fra DASU :D

Men jeg har lige fået en lidt anden udlægning, nemlig at NDCD er rimelig meget presset økonomisk og som forening, og at de derfor kan have en interesse i at få flere af deres kører ud på streetracebanere, som jo har haft ret godt gang i den i 2007. Dette er ikke noget jeg personligt kender noget som helst til.

I Streetracing.dk vil vi dog fortsat fastholde at vores primære målgruppe er og bliver streetracerne som samles fredag og lørdag aften. At der så specielt i 2007 har været rigtig mange semi-dragracere til arrangementerne er et faktum der ikke kan skjules, men hvordan dette kan reguleres er der jo en del snak om allerede.

Et af vores forslag er f.eks. at man laver 2 dages arrangementer, hvor der både bliver plads til streetracerne og dragracerne - på den måde er der også noget godt show til de efterhånden 1000vis af tilskuere som gerne vil se på.

/Hartvig

Titel:
Nyt Medlem

Hartvig skrev:
Men jeg har lige fået en lidt anden udlægning, nemlig at NDCD er rimelig meget presset økonomisk
/Hartvig

Hrm hrm - det er vist mildt sagt.......
De har lige haft generalforsamling - 9 fremmødte..............

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Ups..... det lyder ikke rart

/Hartvig

Titel:
Nyt Medlem

Hartvig skrev:
Nå ja - men det behøver de nu ikke nødvendigvis, hvis øvelsen blot går ud på at sende resultater til DASU, og så vente på at få en check fra DASU :D
/Hartvig

Men der skulle jo være en form for fælles regler - eller hvad??

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Det var det første jeg spurgte om - men svaret var et meget vagt "nej - nej - I skal bare afvikle som i plejer"

Hovsa det er løgn - det første jeg spurgte om var "hvor mange penge har DASU tænkt sig at investere i at få foden indenfor i streetrace sporten" :wink:

/Hartvig

Titel:
Admin
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Borup
Hartvig skrev:
Hovsa det er løgn - det første jeg spurgte om var "hvor mange penge har DASU tænkt sig at investere i at få foden indenfor i streetrace sporten" :wink:

Og hvad var svaret? ;-)

.

Titel:
Nyt Medlem

Altså en cup med forskellige regler fra løb til løb.......
Ja - nemli ja :tooth:

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Hej John

Tja.... man kunne ikke sætte beløb på og man havde egentligt heller ikke drøftet det i detaljen - men der er jo penge i breddeudvalget det ved vi jo.

For dem der generelt har interesse i DASU forhold (jeg er selv medlem af en DASU klub) så er det jo ingen hemmelighed at DASU netop har fået tilført ressourcer til deres vision 20XX plan.

/Hartvig

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 318 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 32  Næste

Alle tider er UTC + 1 time