Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 04 dec 2024, 21:20

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
@ Klyfax

Tro det eller lad værre - jeg er faktisk mere enig med dig end du umiddelbart tror....

Dybest set burde jeg jo melde mig ud af "børnehaven" som du meget rigtigt kalder den, og så bare glæde mig over at vi laver nogle af Danmarks bedste race som tilskuere og deltagere er rigtig godt tilfredse med :?:

Men jeg hyler som sagt med de ulve jeg er sammen med - men er dit forslag at jeg bare sætter mig hen i et hjørne og lader som ingenting ?

Hvad syntes du ?

/Hartvig

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Herning, Midtjylland
Hartvig, du får det til at lyde som om at BlackRace deltager i tråden på hi-speed, hvilket ikke kunne være mere forkert. Hverken Henrik, Søren eller jeg har deltaget i at "piske en stemning op" ovre på hi-speed.

Vi har selv haft snakken omkring jeres situation vedr. den perso der rettede henvendelse til politiet umiddelbart op til jeres arrangement, og DU VED det ikke er BlackRace, derfor synes jeg godt at du og Heintzelmann kan pakke sammen med jeres "alle i verden er imod os - især blackrace" snak. Som du/i nok også kan fornemme er folk ved at være trætte af at høre på det.

SE FREMAD :up:

Titel:
Moderator

Hartvig; Stop så det jammer!

BlackRace.DK har ikke indgivet nogen politianmeldelse af jer.

Nu ser jeg så på Hi-speed ( http://www.hi-speed.dk/2phpBB/viewtopic.php?t=73770 ) at vi ikke desto mindre SKAL hænges ud for det, og lige præcist der stopper festen. Hvis du vil have krig, så er det fint med mig, then so be it. Vi kan tydeligvist intet gøre for at afværge det, så det må vel blive survival of the fittest?
En så åbenlys beskyldning kan vi knapt sidde overhørig, og jeg tager skarpt afstand fra din beskyldning, der vel efterhånden nærmer sig injurier.

På forummet BlackRace.dk kom vi tidligere på sæsonen uforvarende til at reklamere for et arrangement der viste sig at være "gråt"(pænt sagt). Det ville vi undgå, og set i lyset af det totale mangel på rimeligt reglement 402meter.dk kunne præsentere skrev vi til arrangøreren flg:

(Brian laver et indlæg hvori han spørger om han må reklamere på BlackRace.dk)
Hej Brian.

Vi har imidlertidigt flyttet dit indlæg.

Vi er tidligere, helt uforvarende, kommet til at "reklamere" for race af tvivlsom lovlighed, derfor har vi besluttet at vi fremover vil se dokumentation for at arrangementet er lovligt, før vi reklamerer for det.

Vi vil derfor bede dig om at sende et kopi af polititilladelsen/godkendelsen.

Vi vil helst ikke være på tværs ifht initiativer der støtter lovligt race, men det har vist sig nødvendigt at efterspørge denne dokumentation, hvis vi vil være sikre på at vi ikke kommer til at reklamere for ulovligt race, og dermed ender med at komme til at skade vores eget ry.

Så hvis du kan scanne polititilladelsen, og det er ok, så kan jeg lægge dit arrangement tilbage i forummet, så alle vores medlemmer kan læse om jeres arrangement.

Ser frem til at modtage dokumentationen.

Mvh
BlackRace.DK

Brian takker for svaret, og skriver at det vil han lige gøre.
Men det sker aldrig.

Er det så på denne baggrund at BlackRace.DK skal udstilles som anmelder for denne såkaldte politianmeldelse??

HARTVIG:
Eksisterer denne politianmeldelse overhovedet, eller bruger DU den for at forsøge at skabe mest mulig ballade? Det er sådan set dig der holder liv i balladen!!

Er man mandfolk når man i offentligt forum hænger nogen ud med navns nævnelse uden nogen som helst bevisførelse? :grr:

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Titel:
Medlem

Hartvig.

Jeg skriver dette her indlæg her i forumet og ikke på HS, så du har muligheden for at svare, hvis du vil.

Først vil jeg sige, at jeg ikke har noget med Blackrace at gøre overhovedet.

Min holdning til street-race generelt er, at Blackrace er det street-race arrangement, som pt arbejder mest reelt i at lovliggøre sporten uden for DASU, DMU mm.

Jeres vendetta om at refærdiggøre jeres og kun jeres race, i alle de tråde, som der indholder ordet street-race, er der mange der efterhånden er meget trætte af. Jeg er det.
Hartvig...alle kan lide Mc. D mad engang i mellem, men ikke hver dag så brækker man sku sig....

Hvis Det holder det i siger om jeres race, hvor f.... kommer der så ikke flere biler / tilskuere som der gjorde???

Jeg tror egentlig du er pisse ligeglad med selve sporten, men kun er ude efter de penge / omtale som evt. er i sporten.

Da jeg svare inde på HS kommer der straks et indslag fra Casper om, at I er de eneste der laver lovligt race.

Det er kun jer selv der puster op i ilden og skaber de problemer der er pt.
Kom ned på jorden, så skal i nok se, at der er andre der er venlige på jer.

John.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sweden
john 406 turbo skrev:
Hvis Det holder det i siger om jeres race, hvor f.... kommer der så ikke flere biler / tilskuere som der gjorde???

Undskyld mig, men det lyder rimilig meget som om du ik var tilstede... Efter min overbevisning var det det størreste streetrace træf der har været ud over DHB og DMN. Har dog ik været til blackrace de dage hvor HenrikGM siger der var mange, så med den i mende skriver jeg dette.

For der var satme mange, og det at kørene måtte vendte over ½ time mellem hvert race tyder på der var mange køre også. Og da jeg selv var tilskuere ved jeg også hvor mange der var af dem.

Politiet tjekkede alle deres godkendelser, i ugen før ræset. Godkendt.
Ræset er blevet omtalt i TV2 nordjylland (Aner ik hvad de kalder kanalen) Ingen respons fra politiet, så det må jo være lovligt nok.

Men som jeg læser det er det så 402meter.dk der faktisk puster til ilden hele tiden. Jeg forstår dog ikke hvorfor ræset ik må postes på Blackrace.dk, og undskyldning med en politi tilladelse ik findes er altså for latterlig.

Blackrace drengene, tag jer lidt sammen, tilladelsen må da findes siden så stort et ræs kan komme på benene. Det må i kunne se.

Hartvig: Sæt dig tilbage og smil lidt af det hele. For du kan jo godt se hvor indholdsløs og latterlig denne debat er.

STOL PÅ HINANDENS RÆS, og hver glade for at i ik kæmper alene i kampen om streetrace i DK.

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."

Titel:
Moderator

klyfax skrev:
[
Men som jeg læser det er det så 402meter.dk der faktisk puster til ilden hele tiden. Jeg forstår dog ikke hvorfor ræset ik må postes på Blackrace.dk, og undskyldning med en politi tilladelse ik findes er altså for latterlig.

Blackrace drengene, tag jer lidt sammen, tilladelsen må da findes siden så stort et ræs kan komme på benene. Det må i kunne se.

.

Klyfax;

Fortæl mig lige een ting:
Hvordan skal vi kunne skelne regulært illegalt race fra lovligt race afskillige uger før afviklingen, når der end ikke findes et reglement?
Når arrangøreren først melder ud at det ikke er et problem at bevise lovligheden, for dernæst aldrigt at svare?
På efterfølgende henvendelse fra os, svarer de at det nok går uden reklame på blackrace.

Selvf. findes tilladelsen da, ellers går jeg ud fra politiet havde grebet ind overfor arrangementet(!!?), men hvordan pokker vil du afgøre det adskillige uger før tid, længe før noget er stablet på benene?

Polititilladelsen afslører ikke arrangørerenes "guldkorn", og vi har aldrigt stillet krav om at få ansøgning m.v. med. Et scan af forsiden hvoraf det tydeligt ville fremgå at politiet har blåstemplet arrangementet ville være rigeligt. Vi efterspurgte en simpel dokumentation for lovligheden, og det er tydeligvist et helvedes problem, der nu er vendt til at udstille BlackRace som stikkere :grr:

Vi har gjort præcist det samme for andre annoncørere, som ikke har haft store vanskeligheder i det, og det er reelt vores eneste chance for at undgå at reklamere for ulovligt race.

Klyfax; hvad vil du foreslå vi gør? Lukker øjnene og lader folk reklamere for race i det lokale industrikvarter?

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.

Titel:
Mester Medlem

HenrikGM skrev:

Vi har gjort præcist det samme for andre annoncørere, som ikke har haft store vanskeligheder i det, og det er reelt vores eneste chance for at undgå at reklamere for ulovligt race.

Virkelig!!?? Dvs. der reklameres ikke for race på BR side, med mindre der foreligger dokumentation om lovligheden? DHB, Holeby, NDCD osv osv...?

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
@ HenrikGM og Jonas

Jeg gir mig - det er lidt unfair at fare i blækhuset hver gang nogen smider en provokation i hovedet af mig, specielt herinde på PP hvor streetrace sporten har så mange positive skribenter. Jeg beklager og lad nedenstående være min sidste kommentar i sagen.

Det var mig som stod for alt omkring tilladelser i forbindelse med Sindal racet og det var også mig der nægtede at lade Brian udlevere kopier af polititilladelsen, bl.a. fordi den indeholder den konkrete ordlyd som har gjort det muligt for os at kunne arrangere 100% lovligt streetrace i hele 2007. Den anden begrundelse, er at jeg fandt det dybt fornærmende og forunderligt at jer selv, som ovenikøbet personligt har deltaget til race arrangeret af Streetraceing.dk, pludselig kunne vende på en tallerken og kalder vores arrangementer "grå" og afkræve os dokumentation for rigtigheden af vores godkendelser - plat og dobbeltmoralsk efter min mening.

P.S.
Jeg er fortsat klar til at fremvise tilladelsen til enhver der vil bevæge sig til Støvring og se den ved selvsyn, men det er nok ikke så sjovt længere i forhold til fortsat at kunne kalde vores arrangement "gråt"

@ John

Okay - jeg indrømmer gerne, at jeg gør det her for sporten og fordi jeg har et naivt håb om at det en dag vil kunne give en økonomisk kompensation for de timer og udstyr som der foreløbigt er brugt gennem de seneste 4 års streetrace - var dit motiv anderledes i PKJ ?

Nu var jeg jo kun på startlinjen hele dagen, så det er svært at vurdere om der var mange eller få - men i betragtning af at det var et publikumsarrangement hvor der overhovedet ikke var reklameret andet end på f.ske. forums og ophængt lidt plakater - så vil jeg mene at de økonomisk ansvarlige arrangører er tilfredse - hvor var du selv ?

@ Streetrace fans !

Som skrevet ovenfor beklager jeg, at I skal være vidne til en åbenbart endeløs farce som 2007 har været på "bagsiden" af banen, men jeg kan på egne og Streetracing.dk vegne love at nu stopper det for vores vedkommende.

Konklusionen bliver desværre - og jeg mener rigtig meget desværre - at vi som arrangører sikkert bliver splittet i 2 grupper som HenrikGM skriver, hvilket vil gøre det vanskeligt f.eks. at lave et landsdækkende streetrace mesterskab, enes om ensartede afviklingsformer og måske værst af alt en optrapning af det (u)professionelle benspænd som vi i Streetracing.dk har oplevet.

I Streetracing.dk har vi holdt møde i går og besluttet at vi vil forsætte det gode arbejde og arbejde for at lave nogle endnu bedre arrangementer i 2008 - til glæde for jer der bare vil ud og køre og have en god dag.

/Hartvig

Titel:
Moderator

Hartvig skrev:
@ HenrikGM og Jonas

Jeg gir mig - det er lidt unfair at fare i blækhuset hver gang nogen smider en provokation i hovedet af mig, specielt herinde på PP hvor streetrace sporten har så mange positive skribenter. Jeg beklager og lad nedenstående være min sidste kommentar i sagen.

Det var mig som stod for alt omkring tilladelser i forbindelse med Sindal racet og det var også mig der nægtede at lade Brian udlevere kopier af polititilladelsen, bl.a. fordi den indeholder den konkrete ordlyd som har gjort det muligt for os at kunne arrangere 100% lovligt streetrace i hele 2007. Den anden begrundelse, er at jeg fandt det dybt fornærmende og forunderligt at jer selv, som ovenikøbet personligt har deltaget til race arrangeret af Streetraceing.dk, pludselig kunne vende på en tallerken og kalder vores arrangementer "grå" og afkræve os dokumentation for rigtigheden af vores godkendelser - plat og dobbeltmoralsk efter min mening.

P.S.
Jeg er fortsat klar til at fremvise tilladelsen til enhver der vil bevæge sig til Støvring og se den ved selvsyn, men det er nok ikke så sjovt længere i forhold til fortsat at kunne kalde vores arrangement "gråt"

[

Hartvig;

Læs lige mit indlæg vedr. det "grå" arrangement. Der står intet som helst om at vi har kaldt dit arrangement som gråt. INTET OVERHOVEDET.
Læs lige hvad det er jeg skriver en gang til. :reading:
Fortolkningen er taget helt ud af kontekst.

Vi er IKKE vendt på en tallerken.
Vi har IKKE kaldt dit/jeres arrangement for gråt(læs det evt selv)
Vi har IKKE krævet noget som helst af jer.Det var jeres valg at i ikke ville sandsynliggøre lovligheden, og det var vores valg at vi ikke kunne reklamere for et arrangement uden reglement, og jeg kan ikke se vi hverken er platte eller dobbeltmoralske af den grund.(kom der lige endnu en sviner med på falderebet her??)

At vi bliver splittet skarpt op er der vel intet at sige til efter vi(BlackRace) er blevet hængt grundigt ud i denne sag, på en grundløs og bevisløs beskyldning. Hvordan skal det blive andet end splittet totalt op når du nærmest skovler lort efter os?? Den konklusion kan du sgu ikke skrive desværre til. Det er DIG der hænger os fuldstændigt ud, og nu skriver du så "desværre"?
Du kan ikke både brænde broer i fuld offentlighed, og så synes det er ærgeligt bagefter!
Jeg er snart forvirret her!

Hvis Streetracing.DK har oplevet uproffesionelt benspænd, hvad tror du så BlackRace.DK mener om den "flatterende" omtale Streetracing har serveret på diverse forums omkring os?
Proffesionel opførsel er ikke min første tanke her.

Citat slut.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
Har fra sidelinien fuldt denne debat...
Syntes det er enormt ærgeligt at denne debat skal løbe af stablen efter en 2007-sæson der har budt på mere race til folket end nogensinde (mig bekendt).
Kan ikke følge dig, hartvig.
På et tidspunkt er du ikke arrangør af arrangementet, nu er du alligevel medarrangør?
Daniel.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time