Hartvig skrev:
@ HenrikGM og Jonas
Jeg gir mig - det er lidt unfair at fare i blækhuset hver gang nogen smider en provokation i hovedet af mig, specielt herinde på PP hvor streetrace sporten har så mange positive skribenter. Jeg beklager og lad nedenstående være min sidste kommentar i sagen.
Det var mig som stod for alt omkring tilladelser i forbindelse med Sindal racet og det var også mig der nægtede at lade Brian udlevere kopier af polititilladelsen, bl.a. fordi den indeholder den konkrete ordlyd som har gjort det muligt for os at kunne arrangere 100% lovligt streetrace i hele 2007. Den anden begrundelse, er at jeg fandt det dybt fornærmende og forunderligt at jer selv, som ovenikøbet personligt har deltaget til race arrangeret af Streetraceing.dk, pludselig kunne vende på en tallerken og kalder vores arrangementer "grå" og afkræve os dokumentation for rigtigheden af vores godkendelser - plat og dobbeltmoralsk efter min mening.
P.S.
Jeg er fortsat klar til at fremvise tilladelsen til enhver der vil bevæge sig til Støvring og se den ved selvsyn, men det er nok ikke så sjovt længere i forhold til fortsat at kunne kalde vores arrangement "gråt"
[
Hartvig;
Læs lige mit indlæg vedr. det "grå" arrangement. Der står intet som helst om at vi har kaldt dit arrangement som gråt. INTET OVERHOVEDET.
Læs lige hvad det er jeg skriver en gang til.
Fortolkningen er taget helt ud af kontekst.
Vi er IKKE vendt på en tallerken.
Vi har IKKE kaldt dit/jeres arrangement for gråt(læs det evt selv)
Vi har IKKE krævet noget som helst af jer.Det var jeres valg at i ikke ville sandsynliggøre lovligheden, og det var vores valg at vi ikke kunne reklamere for et arrangement uden reglement, og jeg kan ikke se vi hverken er platte eller dobbeltmoralske af den grund.(kom der lige endnu en sviner med på falderebet her??)
At vi bliver splittet skarpt op er der vel intet at sige til efter vi(BlackRace) er blevet hængt grundigt ud i denne sag, på en grundløs og bevisløs beskyldning. Hvordan skal det blive andet end splittet totalt op når du nærmest skovler lort efter os?? Den konklusion kan du sgu ikke skrive desværre til. Det er DIG der hænger os fuldstændigt ud, og nu skriver du så "desværre"?
Du kan ikke både brænde broer i fuld offentlighed, og så synes det er ærgeligt bagefter!
Jeg er snart forvirret her!
Hvis Streetracing.DK har oplevet uproffesionelt benspænd, hvad tror du så BlackRace.DK mener om den "flatterende" omtale Streetracing har serveret på diverse forums omkring os?
Proffesionel opførsel er ikke min første tanke her.
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!