Ja, hvordan mener du/i man bør "koble" den på manifolden for og få det beste flow..?? (Som også kan lade sig gøre i vikeligheden, vis i forstår hvad jeg mener)JakobM skrev:Interessant er specielt hvordan flowet optimeres til WG
EXT WASTEGATE: I det fri eller..??
Redaktør: Moderatorer
-
Martin!
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fyn
-
Niklaskinn
- Junior Medlem
- Geografisk sted: Roskilde
Jeg ved ikk om det er den bedste måde, men jeg har fået lavet et mannifold hos fantasy proformens, og de har valgt at lave det sådan her.Martin! skrev:Ja, hvordan mener du/i man bør "koble" den på manifolden for og få det beste flow..?? (Som også kan lade sig gøre i vikeligheden, vis i forstår hvad jeg mener)JakobM skrev:Interessant er specielt hvordan flowet optimeres til WG

- grydesvamp
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
-
Martin!
- Mester Medlem
-
2fat2fly
- Mester Medlem
-
Danielsito
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Malmö, Sverige
- Kontakt:
Så vil jeg citere grydesvamp: Snyd ikke dig selv for at eje den bog.2fat2fly skrev:Låner lige din trådgrydesvamp skrev:kan den sikkert med snyd ikke dig selv for at eje den bog den er pengene værd !![]()
Var lige i boghandlen, de ville have 459kr for den. nogen der har set den bog billigere andre steder i dk ?
Den er virkelig interessant. Jeg har slet ikke fået den læst færdigt endnu. Men når jeg graver den frem, lærer jeg noget nyt og spændende HVER gang
Jeg købte den på amazon, som linket tidligere, og har ikke fortrudt det et sekund.
...Daniel Slater 
-
Danielsito
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Malmö, Sverige
- Kontakt:
Jeg købte den vidst i UK: http://www.amazon.co.uk/Forced-Inductio ... 036&sr=1-1xxblade skrev:løber man ikke ind told/moms når man bestiller hos AMAZON ??
...Daniel Slater