som en af de tosser i alt for små rekleksveste der bruger en dag ind i mellem på at være official vil jeg lige forsvare rallysporten lidt...
de klip der er helt klar fra det sydligere del af europa hvor rallysikkerheden er kendt for at være en del ringere end herhjemme..
afspæringen og kravene til den il rally er hverken værre eller bedre end til streetrace, men arealet er jo en deeel større, og deraf er der bedre mulighedder for at der er idioter der kommer for tæt på..
når vi er ude skal f. eks. SAMTLIGE indkørsler spæres af, også dem der tydeligvis ikke bruges, og er der tilstødende veje er der flere krav der skal overholdes.
tror egentlig stadig ikke jeg har været ude som official uden at skulle bede nogle om at flytte sig, og der har det da flere gange nok været en fordel at være 130+kg mandfolk end 50kg popdreng...
og ja, der ER idioter der ikke kan forstå at de ikke kan få lov at køre i modsat retning på en lukket prøve på cykel, der kommer jo ikke nogle og jeg skal bare lige derhen
da rallyes jeg har været med til, både som official og tilskuer har jeg aldrig oplevet nogel lign. men jeg vil da gerne tro at det har foregået i de gsmle dage.