Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 27 feb 2025, 00:00

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 08 sep 2007, 22:31 
Offline

Tilmeldt: 07 sep 2007, 09:57
Indlæg: 10
Jeg har sådan en lille sag liggende, som skulle på et projekt jeg arbejdede på for nogle år siden. Jeg regner ikke med at få brug for den lige umiddelbart, så tænkte jeg lige så godt kunne sætte den til salg.
Jeg har umiddelbart kun selve enheden og trykføleren liggende, men har muligvis også installationsmanualen og ledningsnet liggende - det ved jeg først omkring den 22. sept.
Det er købt ved GIK Turbo - jeg har ikke kunne finde den originale faktura, men jeg har bankens kvittering for overførslen med alle data.
Det hele er som nyt og har aldrig været monteret eller været i brug...Giv et bud!

Billede


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 12 sep 2007, 12:15 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 379
bare sårn for nysgærrighedens skyld :) hvad kan den


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 12 sep 2007, 13:15 
Offline

Tilmeldt: 07 sep 2007, 09:57
Indlæg: 10
Den retarderer tændingen trinløst for hver 1000rpm som funktion af ladetrykket. Så den kan selvfølgelig kun bruges på motorer med turbo eller kompressor. Man retarderer tændingen med en EMS-6 for at undgå detonation/tændingsbanken, hvis man problemer med den slags og ellers ikke har en motorstyring hvor man kan justere sig ud af det :wink: ...så fortrinsvis ældre biler med tryk eller eftermonteret turbo/kompressor.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 12 sep 2007, 13:39 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 379
okay tak for svaret :)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 12 sep 2007, 17:11 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 jan 2005, 15:36
Indlæg: 2537
Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
den er helt genial sammen med en wideband sonde til gamle kaburator- turbo biler ;) hvad skal sådan en svend koste ?

_________________
Fri bane fuld hane! :-)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 12 sep 2007, 17:39 
Offline

Tilmeldt: 07 sep 2007, 09:57
Indlæg: 10
Hmmm - Kr. 800,-


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 13 sep 2007, 19:46 
Offline
Senior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 feb 2007, 21:18
Indlæg: 458
Geografisk sted: 4600 Barbados
Virker den på biler med tænding der er styret af ECU`en, eller er det kun til ol´school systemer?

Hvis den gør og du har den til den første er jeg ret interesseret.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 13 sep 2007, 20:22 
Offline

Tilmeldt: 07 sep 2007, 09:57
Indlæg: 10
Hvis din motor har elektronisk tænding med strømfordeler så skulle det ikke betyde noget at det er styret af ECU'en. Men hæng mig ikke op på det - hvis jeg får fat i installationsmanualen i næste uge, så ved jeg måske lidt mere - men ellers prøv at søge på nettet. Eller måske GIK turbo ved noget mere...


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 13 sep 2007, 20:37 
Offline
Senior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 feb 2007, 21:18
Indlæg: 458
Geografisk sted: 4600 Barbados
ok, prøver lige og se om jeg kan søge mig frem til et svar.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 13 sep 2007, 20:50 
Offline
Senior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 feb 2007, 21:18
Indlæg: 458
Geografisk sted: 4600 Barbados
Jeg har fundet lidt om den og umiddelbart lader det ikke til at være et problem. Så hvis du stadig har den når jeg får penge vil jeg gerne købe den.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team