Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 04 dec 2024, 20:55

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 313 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem

Hartvig skrev:
Lige en joke midt i den seriøse diskussion....

"Dansk Streetrace Parti" er i dag stiftet og forventer at indtræde i Folketinget med 15-20 mandater ved næste valg.

Partiet vil derfor opnå betydende indflydelse og reelt være tungen på vægtskålen når der skal dannes regering efter næste valg.

Partiet applerer primært til yngre vælgere i aldersgruppen 18-30 år og partiets formål er at bidrage til en begrænsning af antallet af meningsløse trafikuheld blandt specielt yngre billister.

Partiet vil opnå sit mål ved at skabe rammer hvor den udsatte gruppe, på en sikker og lovlig facon, kan mødes til konkurrence og socialt samvær.

/Hartvig

Haha! :rock: ... Ja... Bare for at provokere lidt!

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Min rækkefølge skyldes udelukkende den logik, at kan vi ikke kan enes på det helt basale niveau, er der ingen grund til at stifte en fælles forening.

Med dagsorden og jeres tilføjelser - lidt hårdt arbejde og KOMMUNIKATION imellem "aktionærerne" forud for en stiftende generalforsamling kan man komme rigtig langt på en weekend.

I min simple verden kan der ikke være mange knaster der adskiller os :?:

Den største udfordring bliver af narre www.dsu.dk fra Dansk Skak Union.

/Hartvig

Titel:
Mester Medlem

Hartvig skrev:
Min rækkefølge skyldes udelukkende den logik, at kan vi ikke kan enes på det helt basale niveau, er der ingen grund til at stifte en fælles forening.

Med dagsorden og jeres tilføjelser - lidt hårdt arbejde og KOMMUNIKATION imellem "aktionærerne" forud for en stiftende generalforsamling kan man komme rigtig langt på en weekend.

/Hartvig

Tjaaa... Sådan kan man vel også vælge at se på det - Det er måske i virkeligheden ikke ret afgørende.

Jeg tvivler bare stadig på at alle parter rent faktisk ønsker et fælles organiseret modstykke til DASU. Falktisk tror jeg kun der er et par enkelte der kunne tænke sig dette og en af dem er mig.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Havneren skrev:
Hartvig skrev:

/Hartvig

Tjaaa... Sådan kan man vel også vælge at se på det - Det er måske i virkeligheden ikke ret afgørende.

Jeg tvivler bare stadig på at alle parter rent faktisk ønsker et fælles organiseret modstykke til DASU. Falktisk tror jeg kun der er et par enkelte der kunne tænke sig dette og en af dem er mig.

Se nu begynder det virkelig at blive spændende, specielt fordi der er 2 indfaldsvinkler til at være engageret i streetrace.

1) Den filantropiske indfaldsvinkel hvor man arbejder non-profit for at forsøge at fjerne det ulovlige gaderæs og erstatte det med lovligt streetrace

2) Den kommercielle indfaldsvinkel, hvor man ikke skal være raketforsker for at kunne lave regnestykket 2000 tilskuere a' 75 kr. = 150.000 plus 100 biler a' 200 kr. = 20.000 samlet indtægt = 170.000 minus 75.000/100.000 kr. til selve arrangementet.

Nå ja....

Man kan jo også kombinere begge :wink:

Uanset indfaldsvinkel er der masser at samarbejde om når fælleskabet er etableret f.eks.

1) Ansøgninger og godkendelser

2) Administration

3) Officials

4) Back af tidtagning ved store arrangementer

5) Samarbejde generelt om "kæmpe" arrangementer

6) Osv. osv.

/Hartvig

Titel:
Mester Medlem

Hvor ligger du henne af de to Hartwig?

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Som far til en søn og med en del bekendte i målgruppen 18-30, ligger jeg som privatperson i den filantropiske gruppe.

Som ejer af Racetiming.dk og som forretningsmand ligger jeg (logisk nok) i den kommercielle gruppe. I Racetiming.dk har vi nu oparbejdet en kompetence, hvor vi dag faktisk laver mere arrangements rådgivning end reel tidtagning. Men ind i mellem skal vi lige ud og lufte traileren :wink:

Så jeg har nok et ben i begge lejre uden at det giver problemer, andet end når jeg ser tilbage på et par episoder for længe-længe siden, hvor min benhårde professionelle tilgang til foreningsarbejde blev lidt for meget for nogle - men sådan er det vist altid i alle typer foreninger :?:

I dag har jeg et meget klart billede over hvem der er seriøse samarbejdspartnere og hvem man bestemt skal holde nallerne langt væk fra :hrmpf: og heldigvis har historien da også vist at de værste røvere i "branchen" har ellimineret sig selv over tid :D

/Hartvig

Titel:
Nyt Medlem

Geografisk sted: Horsens
Er denne yderst spændende tråd gået død?
Er selv ved at bygge en synet streetracer til 2008, og følger spændt med.....
mvh
Morten Jønsson

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
Ikke død - i dvale, om snart eksplomderer det hele igen, så bare vent...

Billede

Titel:

Hartvig skrev:
I dag har jeg et meget klart billede over hvem der er seriøse samarbejdspartnere og hvem man bestemt skal holde nallerne langt væk fra :hrmpf: og heldigvis har historien da også vist at de værste røvere i "branchen" har ellimineret sig selv over tid :D

/Hartvig

Hvilke røvere er det..? Og i hvilken branche er de i?

Titel:
Mester Medlem

Ravnen skrev:
Ikke død - i dvale, om snart eksplomderer det hele igen, så bare vent...

Hehe Ravn - Det tror jeg ikke. Tror folk har indset at det ingen steder fører hen. Der er ganske enkelt for mange forskellige interesser på spil og ingen arbejder mod det samme mål.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 313 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32  Næste

Alle tider er UTC + 1 time