Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 04 jul 2025, 22:11

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 47 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 06 sep 2007, 11:06 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 30 jan 2006, 23:39
Indlæg: 290
Geografisk sted: dk
250+ hk på 2,0 blok
gerne ved lå lave rpm som mulig
hvilken turbo skal jeg ha ??


http://www.pro-car.dk/catalog/index.php ... 872270a223


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 06 sep 2007, 11:11 
Offline
Senior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 jul 2007, 12:57
Indlæg: 385
Geografisk sted: Jylland (Fiskebyen)
jeg vil nok forslå en GT28RS

_________________
>Goril< en, Gorilla i menneskeskikkelse, som ikke har fornemmelse for finesse.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 06 sep 2007, 11:33 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 11 apr 2006, 10:15
Indlæg: 601
Geografisk sted: Herning, Midtjylland
kolermanden skrev:
jeg vil nok forslå en GT28RS


Evt. "bare" en GT28R, hvis ikke du skal meget over de 250-270hk. Den kommer lige 300 omdr. tidligere :)

_________________
Med venlig hilsen
Jonas Laustrup
Husk, du kan kun vælge 2: Hurtig, Billig, Pålidelig


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 06 sep 2007, 11:55 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 30 jan 2006, 23:39
Indlæg: 290
Geografisk sted: dk
XS Power T3/T4 turbo

eller

XS Power T3 turbo

eller

XS Power T-60 turbo

T-60 sys jeg måske der er lidt mere fremtid i .. ??


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 06 sep 2007, 12:37 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jul 2003, 09:25
Indlæg: 2597
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
GT2860R er op til 310 hk så den ville jeg også foretrække som efterz jonas skriver...

_________________
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 06 sep 2007, 12:40 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 06 jul 2003, 13:13
Indlæg: 255
Geografisk sted: København
vognbjerg skrev:
XS Power T3/T4 turbo

eller

XS Power T3 turbo

eller

XS Power T-60 turbo

T-60 sys jeg måske der er lidt mere fremtid i .. ??


Hold dig fra de turboer... har hørt rigtigt meget dårligt om dem.. ingen har lyst til at den smider compressor hjulet ind i motoren! :?

en GT2860R eller en GT2860RS ville passe fint på sådan en maskine når den bare skal have tryk hurtigt og ikke lave "det store" topeffekt!

_________________
-- If it has wheels, I can race it --


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 06 sep 2007, 13:06 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 30 jan 2006, 23:39
Indlæg: 290
Geografisk sted: dk
nåå nånå...

der er vist flere gode eks. end dårlige..

har nu heller ikk selv haft prob. med den jeg købte sidste år.... og måtte erfare at en t70 var for stor.. hehe


desværre--

det er de 3 jeg har listet op der som lige umiddelbart er at vælge imellem.. :gnaek:


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 06 sep 2007, 14:24 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 09 jul 2003, 09:00
Indlæg: 2671
vognbjerg skrev:
XS Power T3/T4 turbo

eller

XS Power T3 turbo

eller

XS Power T-60 turbo

T-60 sys jeg måske der er lidt mere fremtid i .. ??


Hvis det er gode budget turboer du leder efter så kig evt. her:

www.protune.dk

De t3/t4 turboer de har her kan levere til mellem 350 og 400hk. Ved ikke om de så bliver for store for dig? Jeg kører selv med en af dem på en 1.8 motor og laver pt. 300hk.

_________________
V/h Christian

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM


Senest rettet af Havneren 06 sep 2007, 14:29, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 06 sep 2007, 14:27 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 09 jul 2003, 09:00
Indlæg: 2671
Kim Frederiksen skrev:
vognbjerg skrev:
XS Power T3/T4 turbo

eller

XS Power T3 turbo

eller

XS Power T-60 turbo

T-60 sys jeg måske der er lidt mere fremtid i .. ??


Hold dig fra de turboer... har hørt rigtigt meget dårligt om dem.. ingen har lyst til at den smider compressor hjulet ind i motoren! :?

en GT2860R eller en GT2860RS ville passe fint på sådan en maskine når den bare skal have tryk hurtigt og ikke lave "det store" topeffekt!


Hvordan skulle kompressorhjulet kunne komme ind i motoren?

For nogle år siden hørte jeg om nogle dårlige billig-turboer. Black tag kaldte man den fordi der var en sort data plade på dem. Jeg har ingen eksempler på dårlige budget turboer af nyere dato...

_________________
V/h Christian

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 06 sep 2007, 15:12 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 06 jul 2003, 13:13
Indlæg: 255
Geografisk sted: København
Havneren skrev:

Hvordan skulle kompressorhjulet kunne komme ind i motoren?

For nogle år siden hørte jeg om nogle dårlige billig-turboer. Black tag kaldte man den fordi der var en sort data plade på dem. Jeg har ingen eksempler på dårlige budget turboer af nyere dato...


dunno.. var bare hvad jeg fik at vide! noget med at alle bladene var væk og hans cylindervægge så rimeligt medtaget ud!

_________________
-- If it has wheels, I can race it --


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 47 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team