Uden at kaste mig ud i en tidsmæssig umulig opgave med at besvare og tilbagevise alle misforståelserne og postulaterne i RSV's indlæg, så lad mig lige rette de 2 værste af dem.
Som nævnt en gang før så har arrangørerne valgt et "friskt" sprog i deres kommunikation - og det er godt eller skidt vil jeg ikke vurdere - MEN !!!
1) Sindal lørdag den 22/9 bliver afviklet med professionel teknisk og kompetent niveau, således at
INGEN biler eller chauffører lukkes ind på banen - hvis arrangørernes tekniske kontrol finder dem uegnet af den ene eller den anden grund.
2)
ALLE deltagere vil på dagen blive præsenteret for et omfattende og gennembearbejdet regelsæt, udviklet af folk med mangeårig erfaring i arrangement og afvikling af lovligt streetrace - og som ovenikøbet har fået ros fra både Politi og repræsentanter fra DASU's banesportsudvalg.
Dette regelsæt skal underskrives af deltageren i forbindelse med indskrivningen, og skulle en deltager nægte at kvittere for modtagelse - så bliver der bare ikke givet adgang.
Ovenstående er en velkendt procedure for kører og arrangører og derfor så logisk åbenlys og indarbejdet, at det ikke fremgår af arrangørernes hjemmeside.
Jeg håber det lige tager låget af lidt af den negative stemning
Som andre også skriver ..... RSV saml sammen til en brobillet og kom over til Sindal og se ved selvsyn hvordan lovligt streetrace afvikles sikkert, seriøst og professionelt - også selvom der er tale om en ny arrangør med et "friskt" sprog.
P.S. hvem gemmer sig bag nicket RSV ?
/Hartvig