John Sahl skrev:
Havneren skrev:
Hvis det er fordi du vil have din vandring på pedalen gjort kortere - Så skal du jo som du siger have en anden hovedecylinder på, MEN det vil så også betyde at der skal trykkes hårdere på pedalen for at opnå samme bremseeffekt, med mindre du selvfølgelig også får en kraftigere bremseforstærker på.
Det er begge dele jeg vil opnå her efter skiftet til Tarox'erne og jeg har da også bremseforstærkeren fra Coupé 2.0 20VT til at ligge også, så det ender nok med at blive testet med denne kombi på et tidspunkt..
.
Hummm.... Tjaaa... Det bliver da nok løsningen så.
Mht. til de bremsekraftforstærkere, så snakker man jo om et forhold på dem. F.eks. 1:4 hvor den så forstærker dit pedaltryk med 4 gange. Måske du kunne finde noget data på dem du har og ellers siger diameteren jo noget om det - Jo større diameter nu mere forstærker den nok op.