Finn Tolstrup Pedersen skrev:
Normalt skiller de break out tider i hele sekunder, men lige pludselig er det 9,7 sec, ikke nogen tilfældig tid hvis du ser på den grønne escort tider.
Syntes DHB tilpasser regler til den ford..
Men uanset hvad DHB og latterlige regler siger, er brian i hans MK4 DK's hurtigste med 9,57 ved kun 1,6 bar, det kan ingen tage fra ham...
EDIT: Der var dog en ond camaro der lige kørte 10,50 lige efter.
Nu syntes jeg godt nok lige at du glorificerer den supra lidt for meget
At DHB bliver bygget op efter michaels escort er noget lodret vrøvl!
Hvorfor de lige valgte en 9,7sec tid må have noget at gøre med at der blev kørt nogle 9,9sec tider efter dhb sidste år, og at dasu så er gået med til den 9,7sec regel for ikke at udelukke de biler som folk kommer for at se(michaels escort, brians supra, tjuk bmw osv)
Brians supra er bygget efter 7,5 breakout og er naturligvis iorden sikkerhedsmæssigt, michaels mangler kun faldskærmen og brandslukning det samme med tjuk`s.
Iøvrigt så var der en bred enighed om at brians supra er noget at det vildeste i DK og der er fuld respekt for ham, men han valgte selv at køre som han gjorde.
MEN hvorfor vælger i at gå op i disse biler og sikkerheden omkring dem når de er tæt på det optimale hvad det angår?
Syntes det er mere vigtigt at se de mange andre biler som kørte lave 11 sec tider som absolut ingen sikkerhed havde???
En honda UDEN bur, en uno i kulfiber, et par toyota og nissan skraldede for vægt og igen UDEN bur???(kunne nemt blive ved)
Min egen er der bestilt bur til, selv med min gamle motor var den for hurtig til ikke at have bur i og den kørte enda kun lave 12sec tider, men hastighederne begynder altså at nærme sig 200 på 402m ganske voldsomt nu.