Ok, jeg sætter et beta forum op i morgen aften med tilknyttet gruppe til test.
Alle med adgang for en rang som fremgår under ens profil, f.eks. Træf Crew - kom gerne med vittige/gode forslag til tittel.
Eneste rettighed er:
1: Supforummet kan visuelt ses af gruppen - andre kan ikke se det.
2: Rettigheder til at gå ind i forummet
3: Rettigheder til skrive osv som vi kender det.
Info om det "usyndlige" subforum
Der oprettes "sticky" under træf forummet med information herom og hvordan man kan tilgå gruppen.
Der skal fastlægges følgende:
1) Navn på forum - forslag?
2) Navn på rang under profil (altid synlig) - forslag?
3) Deltagere i gruppen - Forslag?? Evt. Vi opretter Sticky tråd under træfforummet, hvor folk kan tilmelde sig og adming giver adgang (det er kun admin som kan give adgang). Gruppen administrere selv at nye tilmeldte uploader egne billeder og ikke blot "lurer". Evt. adgangskrav er person- og bilbillede i pb til admin på forhånd.
Jeg sætter et udgangspunkt op (vi retter/ændrer bare når det er sat op) og så vurdere vi når der f.eks. er gået et par måneder hvorvidt der er stemning for videre eksistens. Kom gerne med input forslag.
Mht. Banner - ingen problem. Den hænger i garagen og savner selskab
Jeg vil selv gerne med men jeg har været bundet på arme og fødder den seneste tid. Jeg håber dog at kunne komme med her i løbet af sommeren. Der skal blot aftales hvem og under hvilke forhold.
Skriv hvem som kunne tænke sig at tilgå gruppen så jeg kan få koblet nogle brugere på.
/Jakob