Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 04 dec 2024, 21:16

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Admin
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Borup
Inden i får for mange gode ideer, så er der lige lidt input til hvorfor, det i foreslår ikke bare er "lige til" at lave her på forummet ;-)

Alle ændringer der laves på et forum som dette, vanskeliggør arbejdet hver gang der kommer en sikkerhedsopdatering, så det er en STOR fordel at holde det så standard som muligt. Der findes diverse "mods" man kan tilføje som gør det noget lettere, men jo flere "mods" jo større risiko for fejl og jo større belastning på serveren = Vi ender med en langsommere side.

Ikke at jeg ikke ser ideerne som gode, men da jeg selv er admin på et par fora af samme stil som dette, så VED jeg hvor meget arbejde der ligger i det...

.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Admin
Admin

Der er mange veje til rom og mange måder at modde et forum på. Jeg er ikke så bange for selve modsene og opdateringerne, sålænge der ikke går mod-feber i den, så har vi balladen som John er inde på. Det hele er et spørgsmål om tid vs. udbytte. Og som jeg ser dette så tror jeg tiden (mine aftentimer) i denne her sammenhæng, er givet bedre ud til de øvrige aktivitet der er i gang, og at man derfor f.eks. under træf-indlægget har det som en kultur eller lyst at man kan uploade et billede så vi ved hvem hinanden er til kommende begivenheder. Det kan skrives og opfordres til i "Sticky" indlæg og i selve træf-forum beskrivelsen. Jeg har ikke noget imod heller at lave et "nybruger forum", men der skal være basis for det og lysten/viljen og grundlag. Der er ikke noget ved et subforum som ikke bliver brugt og jeg tvivler lidt på hvor mange der egentlig vil udstille selvportrættet :| Hvor stort er behovet for brugerpræsentation - hvor mange fra pp var med sidst? En anden mulighed er at lave et underforum som er lukket med mindre man får rettigheder til at gå ind. Dvs. hr. hallansen vil som træf-deltager gerne tilmelde sig listen til pp-klientel og se de øvrige personer og uploade et vellignende billede af sig selv så der til arrangementerne kan hilses og snakkes. Jeg forestiller mig blot at flere måske ikke har lyst til at udstille deres billede af dem selv til frit skue. Hermed kunne det forblive inden for en forholdsvis lukket kræs "pp-træf-slænget" Vil man ind, forespørges der i forummet/admin og rettighederne gives. Det kan sættes op på 15 minutter. Blot forslag.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
ja det var måske en nem løsning.. hvor mange der entelig var med til sidste ræs fra powerpage er svært at sige men dem jeg kender til er:

lada thomas
grydesvamp (mig)
lasse yugoturbo
audiclaus
jonas efterz
Henrik gm.
daniel fischer
klyfax tak for handlen
+ dem jeg har glemt

en helt anden ting er at jeg har set du (jacob) har denne fine Powerpage stander tænkte om den kunne representeres til div black race osv ? hvis ikke af dig så evt af en anden Pp bruger. ?

1. for at have et udgangspunkt til hvert ræs noget man altid kan mødes om selvom man ikke er kendt på pladsen.
2. den reklame det evt kunne medføre..

Titel:
Admin
Admin

Ok, jeg sætter et beta forum op i morgen aften med tilknyttet gruppe til test.

Alle med adgang for en rang som fremgår under ens profil, f.eks. Træf Crew - kom gerne med vittige/gode forslag til tittel.

Eneste rettighed er:
1: Supforummet kan visuelt ses af gruppen - andre kan ikke se det.
2: Rettigheder til at gå ind i forummet
3: Rettigheder til skrive osv som vi kender det.

Info om det "usyndlige" subforum
Der oprettes "sticky" under træf forummet med information herom og hvordan man kan tilgå gruppen.

Der skal fastlægges følgende:

1) Navn på forum - forslag?
2) Navn på rang under profil (altid synlig) - forslag?
3) Deltagere i gruppen - Forslag?? Evt. Vi opretter Sticky tråd under træfforummet, hvor folk kan tilmelde sig og adming giver adgang (det er kun admin som kan give adgang). Gruppen administrere selv at nye tilmeldte uploader egne billeder og ikke blot "lurer". Evt. adgangskrav er person- og bilbillede i pb til admin på forhånd.

Jeg sætter et udgangspunkt op (vi retter/ændrer bare når det er sat op) og så vurdere vi når der f.eks. er gået et par måneder hvorvidt der er stemning for videre eksistens. Kom gerne med input forslag.

Mht. Banner - ingen problem. Den hænger i garagen og savner selskab :wink: Jeg vil selv gerne med men jeg har været bundet på arme og fødder den seneste tid. Jeg håber dog at kunne komme med her i løbet af sommeren. Der skal blot aftales hvem og under hvilke forhold.

Skriv hvem som kunne tænke sig at tilgå gruppen så jeg kan få koblet nogle brugere på.

/Jakob

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
du kan da starte med at oprette mig som bruger.. nu er der desværre lidt langt til århus (eller hvor du nu bor) ellers ville jeg gerne have æren af at "bære fanen" men nu skal vi jo først og fremmest lige vide hvornår det næste træf er igen.. (tænker på de små sjove hyggelige træf..)

mvh rasmus som er 100% blackrace'r - kanon arrengementer fin bane og udstyr samt okay pølsevogn.. nu mangler jeg bare MIN bil.. ;)

Titel:
Admin
Admin

Vi skal have lidt flere tilmeldte/større interesse inden jeg sætter i gang.

:arrow: Sign up hvis der er interesse.

Mvh Jakob

Titel:
Senior Medlem

Geografisk sted: Ebeltoft
Sign op HVOR ?
Jeg synes ideen er udmærket.
Så du har grydesvamp og mig - og vi har i øvrigt hilst på hinanden til det fine arrangement på Lindtorp
Claus

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
er også på...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk

Titel:
Admin
Admin

:arrow: Der signes up her i tråden.

Pt. 3 tilmeldte...

Grydesvampen
Tinas Martin
Audi Claus

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Maribo
selv om jeg ikke kommer så meget til træfs som jeg gerne ville er jeg da også frisk!

www.slavteren.tk

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time