Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 27 feb 2025, 00:24

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sweden
Wildert skrev:
Eller man kan forsøge at forbedre sin kommunikation når man bliver henvist til at der er grobund for misforståelser. Alternativt så må man jo nok leve med at man kan blive misforstået.
Det var jo sådan set dig selv der henviste til listen, så der er vel ikke noget at sige til at man forholder sig til den. Og da der blev henvist til den uden yderligere forklaring eller kontekst, så er det ikke så overraskende at det kan misforstås.

EDIT: En tilføjelse. Jeg skal ikke bestemme hvad du skal gøre - sådan skal det ikke opfattes - det er bare ment som en udeforståendes bud på én af sikkert mange muligheder for ikke at komme i situationen en anden gang. Det er op til dig :D

Nu blev der jo ikke henvist til listen for at imponere nogle, der blev henvist til listen fordi der var en der ikke troede den kunne stå fast. Så kunne han jo se at et eller andet sted kan den jo stå fast. Og jo der er en forklaring med, der står nemlig at den ikke skal have for meget gas eller at LC ikke skal bruges så kan man faktisk godt starte, uden spin.

Nu er den liste også bygget på biler man har kørt fra i et lyskryds, og indtil videre har den taget alt hvad den har været i nærheden af... Ik så tit man ser en supra, med 500hk eller en skyline med 500hk ;-)

Så hele den her diskution bygger ikke kommunikation problem fra min side af, men en anden fortolking af et indlæg end hvad der stod. Det sker tit på dette forum at folk udmalker et lille indlæg fuldstædig, som ikke har noget med selve tråden at gøre. Stof til eftertanke.

Og fra nu af må du sende en PM eller starte en anden tråd, i stedet for vi bruger den her tråd, som faktisk kun omhandler det som overskriften siger, nemlig "Hvornår har man for mange heste i en forhjulstrækker". Dertil må vi jo bare sige at tempo har ikke for mange HK i nu, da den kan stå fast.

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Nær Roskilde
klyfax skrev:
Så hele den her diskution bygger ikke kommunikation problem fra min side af, men en anden fortolking af et indlæg end hvad der stod.

Det er jo så din udlægning...

Citat:
Det sker tit på dette forum at folk udmalker et lille indlæg fuldstædig, som ikke har noget med selve tråden at gøre. Stof til eftertanke.

Det er såmænd oftest fordi man ikke har forstået den anden part 100%, og man prøver at finde ind til kernen i det. Det ender enten med at man efter 117 indlæg frem og tilbage får fundet ud af det, eller at én eller begge parter opgiver.
At der går mange indlæg på det, og at de ikke nødvendigvis har noget direkte med emnet at gøre, får generelt ikke mig til at holde mig tilbage. Min holdning er at et forum lige så meget er der for socialt virtuelt samvær hvor man lærer hinanden at kende. Det er ikke kun en avanceret hotline/FAQ hvor det kort og kontant handler om faglige spørgsmål med dertilhørende svar og intet andet.
Hvis man skal lære hinanden at kende på et forum så er man nødt til, akkurat som i den virkelige verden, at komme til at kommunikere alle mulige ting og hjørner. Så finder man bedre ud af at læse mellem linjerne hos folk med tiden.
Det er f.eks. denne tråd der i fremtiden giver mig og andre bedre mulighed for at vurdere et eller andet budskab du måtte komme med i en anden tråd. Det er da noget værd i min bog - off topic eller ej.

Billede
Golf GTi 16V til rally

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Det er jo så din udlægning...

:lol:

Ja det ender i mange indlæg at lære hinanden at kende, men derfor ser jeg faktisk stadige ingen grund til at sable mig og min bil ned fra starten af som AE86 gjorde. Og nej jeg kan ikke bruge hans undskyldning i slutning af indlægget.
Havde han formuleret sig anderledes, og på en mere høflig måde, havde jeg heller ikke fortalt ham hvad jeg syntes om ham. Jeg havde bare svaret ham pænt og ordenligt.
Jeg svare som andre svare mig, misfortolkning eller ikke misfortolkning af personens indlæg. For jeg en sviner, for de en tilbage UANSET hvad! Meget vil jeg finde mig i, men fandme ikke at blive svinet af en jeg ikke kender.

Vores lille debat har jeg ikke noget imod, den høre bare ikke til i dette her efter min mening. Tonen er måske i det negative hjørne, men for mit vedkommen er der langt til mudderkastning i nu... Meget langt.

Magnusssen

Titel:
Mester Medlem

Citat:
Hvornår har man for mange heste i en forhjulstrækker?

Når samtlige gear går op i hjulspin på tør vej, og ikke en hk før.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Runesm skrev:
Citat:
Hvornår har man for mange heste i en forhjulstrækker?

Når samtlige gear går op i hjulspin på tør vej, og ikke en hk før.

:grin:

Magnusssen

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4

Alle tider er UTC + 1 time