... også købte jeg en bil til mig selv for et par måneder siden
julegaver..... biler?....bilting?
Redaktør: Moderatorer
-
Narko
- Medlem
- Geografisk sted: København
- Kontakt:
-
Dagooz
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Vejle
- grydesvamp
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
- klyfax
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Sweden
s@g skrev:Har ikk fået noe.Julen har været meget reduceret hér, da jeg har været fungerende husmor siden mandag (har været hektisk sku jeg hilse og sige). Mor ligger på sygehuset med barn 3 der kom til verden i mandags
. Der blev købt julegaver til storesøster og storebror i lørdags på vej hjem fra sygehuset og mor kom hjem juleaften (var osse hjemme nogle timer fredag for at pynte juletræ). Farmor kom med maden lavet hjemmefra (bor næsten om hjørnet) og så fik rollingerne besøg af julemanden (der ligner farfar både på skæg og størrelse) inden mor sku ud til lillesøster igen. Men lillesøsters blodsukker er stabilt nu så vi henter hende og mor i morgen hvis alt går vel. Så alt i alt: ingen gaver fået og ingen givet=billig jul. Familien er tilfreds med at have fået et medlem mere og har accepteret at det kun sku dreje sig om rollingerne. Og gaverne har for dem ikk været lige så spændende som at få en lillesøster. Det er nok den bedste gave de har fået!!! Det er en jul jeg aldrig vil glemme
Jamen tillykke da!
Og ingen gaver til mig, bruger vi ikke i vores famille. Ingen børn under 21 år (Mig), og så er vi kun 3.
Men har da givet mig selv den gave at lave starletten om til en racer, den har nemlig fået D2 undervognen. Den er dejlig hård!
MVH
Magnusssen
"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
Magnusssen
"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
- johan o r
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Vejle
Jeg har desværre lige bygget isokern i skorstenen, så hullet er blevet for småt til den 6-trins impreza gearkassse jeg ellers ønskede mig
Af kæresten fik jeg et deodorant sæt, og i det jeg åbner den, siger hun: Ja jeg havde ellers tænkt du skulle have haft en ny Blowoff,

Af kæresten fik jeg et deodorant sæt, og i det jeg åbner den, siger hun: Ja jeg havde ellers tænkt du skulle have haft en ny Blowoff,
Underviser på AarhusTech (AutoTeknolog)
Arbejder for AquilaRacingCars
Arbejder for AquilaRacingCars
-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
johan o r skrev:Af kæresten fik jeg et deodorant sæt, og i det jeg åbner den, siger hun: Ja jeg havde ellers tænkt du skulle have haft en ny Blowoff,![]()
DU ER FYRET!!!... UD PÅ SOFAEN OG SOVE!!!.....
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
-
HenrikGM
- Moderator
- Kontakt:
tinasmartin skrev:[
DU ER FYRET!!!... UD PÅ SOFAEN OG SOVE!!!.....![]()
Jaja, hårde ord lige indtil det går op for dig at du så er tilbage på "hand-jobs" istedet, og vupti så er hun inde i varmen igen, blow-off ventil eller ej, så skal trykket væk.....
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
HenrikGM skrev:tinasmartin skrev:DU ER FYRET!!!... UD PÅ SOFAEN OG SOVE!!!.....![]()
Jaja, hårde ord lige indtil det går op for dig at du så er tilbage på "hand-jobs" istedet, og vupti så er hun inde i varmen igen, blow-off ventil eller ej, så skal trykket væk.....
nu har vi jo været sammen i over 6 år så jeg har blød hud i hånden så hun kan nok nå at købe den blow off og få agt indsigt i sengetøjet igen inden jeg har fået hård hud i hånden... som hun plejer at sige hvis jeg ikke opføre mig ordenligt: citat: så er der ingen sex iaften.... citat slut... så kan du hører mig grine MEGET hurtigt efter SÅ FÅR DU JO HELLER IKKE NOGET...
senere samme aften --> hehe
og tillykke henrikGM du er jo lige blevet far
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
www.RavenZ.dk
www.RavenZ.dk
-
HenrikGM
- Moderator
- Kontakt:
tinasmartin skrev:[
og tillykke henrikGM du er jo lige blevet far![]()
![]()
Ja, slet ikke så tosset en julegave.
Hun har endda fanget pointen; Fars bil siger en del mere end Mors bil. Så hun hyler i Mors bil, og er helt stille i Fars bil. Jo, det skal nok blive godt, tøsen er til ladetryk!
Det fremmer vi så imens hun er lille så hun vil med ud og se noget race, og om en 18-20 år når hun måske får lov at gå med drenge(naivt, ikke?) så skal det så lige pilles af hende igen så hun ikke tiltrækker brianer med hængerøv,guldkæder og kromfælge..
Hvem sagde det skulle være nemt?
Ingen bilgaver til mig...men har fået nogle sokker!!, så jeg har bestilt en trøstegave indeholdende nogle sjove bøger og blade, så lidt bil kom der da ind under træet....
Henrik
Citat slut.
Citat slut.