Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 10 jan 2025, 20:53

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 50 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Af bilrelaterede ting fik jeg mig Top Gear Motor Mania

... også købte jeg en bil til mig selv for et par måneder siden :P

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Senior Medlem

Geografisk sted: Vejle
Et sæt viskere og et vægur formet som en alufælg med dæk... Ellers var det meste blødt. Inklusive et sæt arbejdsbuks så man endelig kan tillade sig at svine!

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
et sæt 35mm startkabler af den gode slags..;) hvad mindre fedt var så at jeg fik lov til at bruge dem dagen aften PÅ MIN EGEN BIL!
resten af gaverne var ikke bilrelateret men nu aligevel ganske gode ;)

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sweden
s@g skrev:
Har ikk fået noe. :? Julen har været meget reduceret hér, da jeg har været fungerende husmor siden mandag (har været hektisk sku jeg hilse og sige). Mor ligger på sygehuset med barn 3 der kom til verden i mandags :up: . Der blev købt julegaver til storesøster og storebror i lørdags på vej hjem fra sygehuset og mor kom hjem juleaften (var osse hjemme nogle timer fredag for at pynte juletræ). Farmor kom med maden lavet hjemmefra (bor næsten om hjørnet) og så fik rollingerne besøg af julemanden (der ligner farfar både på skæg og størrelse) inden mor sku ud til lillesøster igen. Men lillesøsters blodsukker er stabilt nu så vi henter hende og mor i morgen hvis alt går vel. Så alt i alt: ingen gaver fået og ingen givet=billig jul. Familien er tilfreds med at have fået et medlem mere og har accepteret at det kun sku dreje sig om rollingerne. Og gaverne har for dem ikk været lige så spændende som at få en lillesøster. Det er nok den bedste gave de har fået!!! Det er en jul jeg aldrig vil glemme :!:

Jamen tillykke da!

Og ingen gaver til mig, bruger vi ikke i vores famille. Ingen børn under 21 år (Mig), og så er vi kun 3.
Men har da givet mig selv den gave at lave starletten om til en racer, den har nemlig fået D2 undervognen. Den er dejlig hård!

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vejle
Jeg har desværre lige bygget isokern i skorstenen, så hullet er blevet for småt til den 6-trins impreza gearkassse jeg ellers ønskede mig :damn:

Af kæresten fik jeg et deodorant sæt, og i det jeg åbner den, siger hun: Ja jeg havde ellers tænkt du skulle have haft en ny Blowoff, :damn: :lee:

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
johan o r skrev:
Af kæresten fik jeg et deodorant sæt, og i det jeg åbner den, siger hun: Ja jeg havde ellers tænkt du skulle have haft en ny Blowoff, :damn: :lee:

DU ER FYRET!!!... UD PÅ SOFAEN OG SOVE!!!..... :lee: :lee:

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk

Titel:
Moderator

tinasmartin skrev:
[

Jaja, hårde ord lige indtil det går op for dig at du så er tilbage på "hand-jobs" istedet, og vupti så er hun inde i varmen igen, blow-off ventil eller ej, så skal trykket væk..... :up:

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Titel: ..
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sønderjylland
Hehe fik en xenon kit af kæresten , og en fladskærm til bilen af de gamle :rock: samt en shot´s automat og noget tøj af mine søskende :lol:

S3 Optimeret

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
HenrikGM skrev:
tinasmartin skrev:

Jaja, hårde ord lige indtil det går op for dig at du så er tilbage på "hand-jobs" istedet, og vupti så er hun inde i varmen igen, blow-off ventil eller ej, så skal trykket væk..... :up:

nu har vi jo været sammen i over 6 år så jeg har blød hud i hånden så hun kan nok nå at købe den blow off og få agt indsigt i sengetøjet igen inden jeg har fået hård hud i hånden... som hun plejer at sige hvis jeg ikke opføre mig ordenligt: citat: så er der ingen sex iaften.... citat slut... så kan du hører mig grine MEGET hurtigt efter SÅ FÅR DU JO HELLER IKKE NOGET...
senere samme aften --> hehe

og tillykke henrikGM du er jo lige blevet far :gnaek: :tooth: :gnaek:

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk

Titel:
Moderator

tinasmartin skrev:
[
og tillykke henrikGM du er jo lige blevet far :gnaek: :tooth: :gnaek:

Ja, slet ikke så tosset en julegave.

Hun har endda fanget pointen; Fars bil siger en del mere end Mors bil. Så hun hyler i Mors bil, og er helt stille i Fars bil. Jo, det skal nok blive godt, tøsen er til ladetryk! :up:
Det fremmer vi så imens hun er lille så hun vil med ud og se noget race, og om en 18-20 år når hun måske får lov at gå med drenge(naivt, ikke?) så skal det så lige pilles af hende igen så hun ikke tiltrækker brianer med hængerøv,guldkæder og kromfælge..
Hvem sagde det skulle være nemt? :wink:

Ingen bilgaver til mig...men har fået nogle sokker!!, så jeg har bestilt en trøstegave indeholdende nogle sjove bøger og blade, så lidt bil kom der da ind under træet.... :gnaek:

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 50 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time