Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 03 jul 2025, 08:16

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked

Geografisk sted: København
Hejsa

Jeg står for at skulle købe en ny motorstyring til bilen, og i den forbindelse er jeg bl.a. blevet anbefalet firmaet N.Aa.k. Hvad er jeres erfaringer med dette firma, og er der andre firmaer i kan anbefale :?:

På forhånd tak og god jul :wow:

/Christian

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: i midten af midtjylland
har kun hørt godt om niels aage. og regner med at bruge ham når det bliver nødvendigt. priserne er også meget fair syntes jeg. og der er meget erfaring at hente fra ham.

Titel:
Moderator

Vi spurgte ham for nogle år siden om vi kunne leje feltet i en time ude på jyllandsringen engang, ifbm indkøringen af en special-saloon racer, så vi ikke skulle køre første løb på default map.

Det kunne vi godt, lige til han hørte hvad motorstyring det var, så bad han os rende og hoppe.

Så indkøringen blev fra pitlane istedet, efter devisen ud og "mærke" og ind i pit og justere, ud og "mærke" osv.

Vi hentede mere end 8sekunder på en omgang (!!), og avancerede fra at være nummer næsten-sidst til en 7.plads på den måde, og så var det ved at være slut med grineriet fra de fleste, men trælst at starte med at brænde en halv løbsdag af med indkøring.

Ellers har jeg hørt alt fra meget positivt over neutralt, til meget negativt, med overvægt på positivt, men jeg tror også en stor del af hans kundegruppe er regulære racere.

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Titel:
Mester Medlem

er det en FFJ box du er ved at købe? eller er det "bare" for at trimme den ind du skal bruge NaaK trim?

ellers er der et par stykker på http://www.ford-cosworth.dk der har brugt ham tidligere.

men må man spørge om hvilken bil? der er også viborgautoteknik der er bruger FFJ boxe. også med så vidt jeg ved gode erfaringer.

Titel:

møffe skrev:
er det en FFJ box du er ved at købe? eller er det "bare" for at trimme den ind du skal bruge NaaK trim?

Det skulle være en FMJ boks ifølge N.Aa.K.s hjemmeside: http://www.netech.dk/naak/index.html
Det skal monteres nyt spjæld og boks.

Jeg skynder mig videre for at læse om evt. info på http://www.ford-cosworth.dk :reading:

/Christian

Titel:
Mester Medlem

hvis man kikker længere ned så er der info om en FFJ box. mener det står for Flemming " Fartstrup" Jensen. men en fmj som der også beskrives ved jeg ikke lige hvad betyder.. :reading: men de er eftersigende rigtig gode. palle S2 kørte også med sådan en.

Titel:

møffe skrev:
hvis man kikker længere ned så er der info om en FFJ box. mener det står for Flemming " Fartstrup" Jensen. men en fmj som der også beskrives ved jeg ikke lige hvad betyder.. :reading: men de er eftersigende rigtig gode. palle S2 kørte også med sådan en.

Om det skal være den ene eller den anden motorstyring er jeg ikke 100% sikker på, men mener at FMJ boksen blev nævnt. Har kun talt med Nokken over en ganske kort telefonsamtale. Skal nok vende tilbage med mere info når jeg får talt med ham igen.

Palle S2, hvem er det :?: :oops:

Titel:
Mester Medlem

605hk og 771nm på en audi S2 http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=24022

Titel:

møffe skrev:

Aha den Palle. Kender godt vognen. Det er bl.a. Entech (Klaus) der har anbefalet mig N.Aa.K.

Tak for alle tilbagemeldningerne :wink
/Christian

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
den er pænt grum den S2.. var så heldig (hvis man kan sige det) at køre den ned fra ladet på falck bilen da falckmanden ikke lige frem var i det pæne tøj.. ;) dejlig dyb brummen og en hård kobling der bed MEGET hårdt..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time