Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 01 dec 2024, 11:44

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Nyt Medlem

Geografisk sted: Denmark
hey jeg har lige et kæmpe problem

jeg har været i tyskland for at hente meget fin crx'er hjem som jeg nu har fået malet og alt det der pjat, men da jeg så vil til at smide en motor i som jeg fik med passer den fandme ikke ned i motorrummts ophæng :evil: motoren er en v-tec b16a1 motor og i bilen sad der en d16a motor er der nogen der kan give mig et hint til hvordan man får det til at passe sammen, det er jo lidt nederen når det er det sidste jeg mangler

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Maribo
der er kun en vej: nye ophæng.. du kan enten finde nogle fra en samme årgang som din egen v-tec eller du kan købe dem fra hasport.com er lidt usikker på om du skal ha nye trækaksler også, er ikke så meget inde i de nye hondaer. husk ledningsnet.

hvis du intet finder, så smid en pb, jeg har nogle liggende, men vil helst ikke af med dem...

www.slavteren.tk

Titel:
Nyt Medlem

Slavteren skrev:
der er kun en vej: nye ophæng.. du kan enten finde nogle fra en samme årgang som din egen v-tec eller du kan købe dem fra hasport.com er lidt usikker på om du skal ha nye trækaksler også, er ikke så meget inde i de nye hondaer. husk ledningsnet.

hvis du intet finder, så smid en pb, jeg har nogle liggende, men vil helst ikke af med dem...

Hey, jeg har lige været op og tjekke den koden på den motor der sad i bilen før!
motorkoden er d16z5 og så står der 0120043 men det ved jeg ikk hvad betyder

jeg har så haft ringet til opel i randers som er auturisret honda værksted men de vidste ikke et klap

v-tec motoren har en anden kode som er b16a1 og så står der også et andet nummer neden under som er 1105189

håber du ved et eller andet jeg sq da ved at blive sindsyg af det her jeg er jo så tæt på at få den ud at køre som man kan komme, hehe

MVH morten

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Maribo
d16z6 er motor typen, det samme med b16a1. du skal ha fat i nogle andre motorophæng først. det er ikke umuligt at du kan bruge dine trækaksler (det ved jeg man kan med de ældre modeller ved den ombygning) men det er jo til at finde ud af når du har fået motoren i.
autoriserede forhandlere kan meget sjældent hjælpe med den slags..

som sagt kan du få dem nye hos www.hasport.com, brugte, eller hos mig hvis det ikke kan lade sig gøre på andre måder.

www.slavteren.tk

Titel:
Nyt Medlem

Slavteren skrev:
d16z6 er motor typen, det samme med b16a1. du skal ha fat i nogle andre motorophæng først. det er ikke umuligt at du kan bruge dine trækaksler (det ved jeg man kan med de ældre modeller ved den ombygning) men det er jo til at finde ud af når du har fået motoren i.
autoriserede forhandlere kan meget sjældent hjælpe med den slags..

som sagt kan du få dem nye hos www.hasport.com, brugte, eller hos mig hvis det ikke kan lade sig gøre på andre måder.

hmm nu har jeg kigget rigtig meget inde på den side og jeg fatter mildest talt ikke et HAK af det hele, hvis du kan fortælle mig hvad for nogle ophæng jeg skal købe ville det sq være rigtig lækkert ellers ville jeg gerne købe dem af dig :wink:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time