Hej
Var igår ude i det gode vejr for at lege lidt med den gamle volvo og rette nogle ting, første ting var nyt tændings modul fra bosch 139 til 124 med nye ledninger primært derfor skift.. I samme omgang legede jeg lidt med montering af benzintryks regulator så jeg ku få de 4 bar som dyserene skulle bruge for fuld effekt, fik tingene byttet om og Dwell sat til op således
Cranking 5
Running 4
0'5 i det sidste feldt
Fik samtidig også rettet mit req fuel fra 397cc til 511cc hvilket sprang fra 9'7 til 7,6 req fuel.
Da jeg så skulle ud og teste gik det egentlig okay, lige indtil jeg begynde at ville køre lidt tryk på ca 0'9 bar, først ville den ikke rigtig tænde og hoppede lidt, justerede running Dwell lidt op indtil den gik ren på 4,3 ved 5000rpm, dog ville den stadig gå mager som om den mistede lidt bezin eller ikke kunne tænde rigtig ??
Kørte så hjem igen og byggede den om med std dele og 3bar benzin tryk og rettede req fuel igen, samt monterede mit smart 139 modul igen, problemet er så nu at den stadig opføre sig underligt, havde ikke så meget benzin i tanken kunne høre pumpen en kort stund, men fik fyldt den op igen.. Nu er problemet stadig at den ikke går ordentligt når den køre under tryk
i tomgang er der en masse benzin tryk ? Jeg Har taget en slange direkte fra retur på dyse broen til tank dækslet så jeg ku se hvad der kom ud, det løber i en fin stråle
Nogle der har nogle ider er igang med at se efter snavs i pumpen og tank