Hvad er omdreejningsbegrænserens hovedfunktion.
Det er det første spørgsmål der skal besvares!
I min verden er det at den skal forhindre ventilsalat hvis man misser et gearskift ved en fuldgas accelration.
Så start med y=10 og x=6 og juster efter behov.
Softcut på en turbomotor, det tør jeg ikke!
Spak eller fuel eller begge dele.
Jeg bruger både spark og fuel, da jeg ikke kan lide ideen om en udstødning fuld af uforbrændt benzin.
Og hvis man har en katalysator så er det døden for denne hvis man kun fjerner gnisten
Launch kontrol det bruger jeg ikke.
Men det er vel sammme ide at begrænse omdrejningstallet til feks 3000 omd. ved fuld gas.
Overboost projektion.
Når man justere på trykket så kan det være en fordel at sætte x højt.
For så er man mindre i tvivl om man har mistænding, eller har ramt beskyttelsen.
Det er mine tanker om emnet.
MVH
Morten
_________________
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html