Spirillen skrev:
Jeg kører med det på en Volvo motor.
Det kører ganske fint, men det er jo helt klart bedre med bank eller sekventielt indsprøjting, rent fordelingsmæssigt.
Men det virker ganske ok, og er ikke vanskeligt at styre, til husbehov.
Hvorfor er det bedre med sekventielt?
Husk på at dine dyser, er langt oppe i DutyCycle. Se på feks et K-jet anlæg, der jo som bekendt sprøjter hele tiden. Eller en karburator.
Der er en grund til sekventielt indsprøjtning, men den skal findes i krav om tomgang og emission. Det er trods alt de færreste af PFs brugere der går op i den side af sagen.
_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!