Juel skrev:
Hp Ae86 skrev:
Hvis man forstod alt hvad der blev forklaret i de tons af manualer, så forstår jeg ikke hvorfor det her forum er oprettet? jeg spøger stille og roligt om der er nogle fejl i min Msq, folk må da mælde ud om det er træls at jeg stiller spørgsmål?
Nu var det ikke for at pisse dig af, og det kom måske lidt skarpt ud.
Men dine indlæg tyder bare på at du ikke har sat dig ind i tingene, og sætningen "mere er jeg ikke sikker på lige pt men den starter og køre "
understøtter lidt mine anelser. Og self er forum til at stille spørgsmål, ingen tvivl der.
Men jeg ved bare at jeg har det sådan at hvis man kan se at folk ikke selv gider at prøve, så gider jeg ihvertfald ikke at hjælpe.. Hvis du forstår..
der er en masse super gode manualer, bla megamanual.com og
http://www.extraefi.co.uk/ men du skriver ikke om du har ms1 eller 2 og om den er med extra kode eller ej.. Jo flere oplysninger du kommer med nu nemmere er det for folk at hjælpe, vi kender jo ikke dit setup..
det er også iorden
men skriv hvilke oplysninger i skal bruge, så skal jeg finde dem så godt jeg kan
det er en Msns mener jeg den hedder, det er Ms1 extra ik? det er en boks fra HenrikGM.
har sat mig ind i det meste, har bare nogle irreterene ting jeg ikke kan gøre kål på, regnede bare med at i kunne se de små fejl der gemmede sig ibland min opsætning
Feks , hvis den står i tomgang og jeg trykker pedalen i bund tager den ikke gassen fra bunden, altså når den skal over 1500-2000 rmp , når jeg ændre ladetiden til 4.5ms stopper den med det, men kunne forstille mig at spolen ikke kan holde til det i længden(det er en Mds Spark 1 spole) også ville jeg gerne have lambda sonden til at regulere når der ikke er tryk, men når den bliver aktiveret i Ms svinger den i tomgang og regulere ikke det jeg har sat den til...
når jeg starter den kan den finde på at (slå tilbage i starteren) men har hørt fra flere at 4agze bare gør det og det er der ikke noget at gøre ved...men det må der da være...? :S
lige de ting jeg kan huske lige nu