Er der nogen firmaer på Sjælland der vil påtage sig at justere en motor in på rullefelt?
Grunden til spørgsmålet er at min brors firma tiltrækker sig de underligste biler, og mennesker.
Det hele starter med en Toyota. og MS
Den får en original kompressor motor, mener vi!!
Og bliver justeret ind på et rullefelt, håber vi!!!
Og det bliver lavet i Jylland, da det var billigst.
Efter et stykke tid kommer kunden til min bror og siger han har mistet trækkraft.
Vi kigger lidt på det, og opgradere ledningerne til kompressor koblingen, de var alt for tynde.
Og en masse anden ombygning af lednings nettet.
Da det var noget der var kastet i med en skovl.
Da koblingen til kompressoren nu kunne overføre kræfterne så døde motoren efter ca. 50 km
Manden finder så en anden der kan bygge en ny bund med de riktige komponenter, og denne gang med turbo
Denne gan også i Jylland.
Motoren begynder så at lægge olie.
Igen kommer den ned til min bror.
Og igen ryster vi på hovedet.
Turboen lægger olie fra lejehuset.
Det havde kun 5 revner
Og olie rørs monteringen til turbo skal vi slet ikke tale om
Selve vastegate huset sad kun mfast med 5 ud af 6 bolte, tydelig vis fra en anden kineser turbo.
Man kan købe ting for billigt.
Ejeren er nu blevet træt af billige løsninger.
Og finder en anden ny turbo.
En original garret ikke noget sammenfusket kineser ting.
Der er bare lidt ombygning der skal til for at den passer.
Så nu står vi her.
Jeg vil ikke røre bilen med en ildtang.
Måske kunne jeg køre den ind på vejen, men der er altid chanchen for at den brækker sig.
Så det vi søger er et seriøøst firm der kan justere den ind. og hvis den brækker sig, så har de erfaringen, og knowhov til at kunne bevise at det var motoren skyld ikke deres justering.
PS det er ikke et angreb på nogen landsdel.
Det er bare historien om en uheldig mand der har truffet de forkerte beslutninger.
Ud fra sin tegne bogs størrelse.
Så hvem kan MS på felt på sjælland??
MVH
Morten