HenrikGM skrev:
Lars; Har vi hilst før??
Jeg hekser lidt på en ZXR750 maskine jeg har lånt af Henning til samme formål, men har bla problem med plads til triggerhjulet/sensor. Skal måske ud i et tvunget eventyr med den originale sensor, dog på et hjemmebygget triggerhjul.
Overvejer pt. rigtigt COP tænding istedet for wasted spark, baseret på hjemmebyggede tændingsmoduler(ikke fordi det er fornuftigt, men fordi jeg (måske) kan)
Jeg mangler iøvrigt 2 tændrørshætter til sådan en zxr motor, dem ligger du vel ikke inde med?, eller zxr dele nok til at motoren kan få baghjul og en del af stellet, nok til at den kan komme på et felt?
Vi har vistnok skrevet lidt omkring et shiftlight modul for længe siden
(da FJ'eren stadig lignede en nåhja FJ og var rød/hvid)
nu er det så kommet lidt længere
jeg har en ekstra FJ motor med stel/ramme og baghjul som kan bruges hvis jeg (vi) vil køre test på min model, ikke at den blå ikke også må bruges som forsøgs objekt
måske kunne vi finde et eller andet stel som kunne bruges omend med lidt svejsning har et ekstra baghjul+svinger etc
Jeg skal se om jeg ikke kan skaffe dine manglende dele enten fra Henning eller Ebay
mit normale pickup til tænding er en enkelt armet "skive" med to pickup'per 180' forskudt men den skive jeg havde fra ZX9R er anderledes
SLUT- tager lige et par billeder og sætter ind
jeg har set een CBR900 et eller andet sted i US som brugte tændrørshætter med spolen i som kom fra de nye cbr 954/1000RR modeller
Det jeg har været lidt i tvivl om er om jeg kan få min II'er til at styre fx 2 tændspoler kan se i UK sælger de MS'N'S til fx 2 coil-wasted spark (4cyl)
ville jo helst benytte mig af II'eren
eller om den kan/skal modificeres til een per cyl.
vender lige tilbage med billederne
Lars