Fran skrev:
Jeg er blevet blandet ind i et MS-projekt.
En Volvo B18 med turbo, har kørt med trykkarburator.
Den er nu med MS og er lige startet og kørt lidt tomgang.
Den er underligt langsom til at falde ned i tomgang. Jeg har styr på at det ikke er centrifugalavanceringen der er for hurtig og driller.
Er der noget vi overser ? Et tilskud benzin, efterløb, påløb et eller andet hvor den får noget benzin den lige skal brænde af før den falder ned ?
Med eller uden tænding?
Hvor tager i RPM signal?
Hvis fra fordeler, er den så låst?
Hvilken Code?
Hvordan opfører PW sig når dette sker? Står PW kunstigt høj, og falder i takt med rpm dykker?
Det kan godt være brændstofmappet der er lidt kunstigt. Har i AFR på motoren når den gør det?
Mange sprg. men nødvendigt hvis svaret skal blive brugbart.
_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!