Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 30 nov 2024, 20:42

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Moderator

Ja, brug lidt basic fejlfinding. Fingerpeget er der i det tændrørsbillede.

Ryk alle dyser 1 tilbage, alle tændspoler 2 tilbage, og tændrørerne 1 frem i tændingsrækkefølgen.

Et forsøg, så er du MEGET tættere på en forklaring...

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Nyt Medlem

Det er disse dyser jeg kører med:

http://www.racetronix.com/0280150967.html

Skal tjekke tændrør om lidt, efter at have flyttet dysen, så ser vi om fejlen er flyttet med...

E30 M50 under press

Titel:
Nyt Medlem

Har nu set tændrør efter og kan ikke se den store forskel på dem. Jeg har nok ikke kørt nok til at der er blevet noget markant sod forskel, vel omkring 20km. Hvis det nu ikke er dysen der fejler, hvad i alverden er det så? Knasten er fin. Har kigget ledninger efter til dysen, der er ingen fejl at se. Jeg har været nødt til at blænde tomgangsregulatoren af, da den til tider ikke fungerer. Det medfører så at tomgang når den er kold er ret lav, ca. 700omdr. Men når den står i tomgang kold så er det som om den falder ud på en cylinder, nærmest bliver druknet/kvalt. Skal jeg lade være at tage de symptomer for noget, så længe tomgangsregulatoren ikke fungerer, eller bekræfter det mistanken om den ene dyse?

Har i øvrigt stadig ikke hørt fra Rene og kan ikke komme igennem pr. tlf i hans telefontid - han er nok en travl mand, bare et svar på mail kunne være en hjælp...

E30 M50 under press

Titel:
Nyt Medlem

Dyserne er nu skiftet fra 380ml til 440ml og umiddelbart er der ikke længere tændingsbanken. Men kølerslangen bliver skåret af remhjulet, hvilket har givet endnu en grund til at skifte til det mindre som også skulle give det rigtige ladetryk på ca. 0,9bar. Men nu skal jeg så bruge en kortere rem. Så hvis i har et godt tip til hvor man kan købe den til den RIGTIGE pris. Jeg har indtil nu kørt med 2213 rem og den skal så være kortere, jeg ved ikke hvilket mål den så har, men vel omkring 2195 vil jeg gætte??

Men lige nu lader det til at have hjulpet med skift af dyser. Kan nogen give et preg om hvordan jeg bruger req. fuel funktionen? Jeg kan ikke genkende de værdier der står i felterne i forvejen? For det rigtigste må være at sætte åbne tiden ned, så skulle fuel mappet ellers passe, right?

E30 M50 under press

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time