Jesper H skrev:
Plejer at bruge options B.
Henrik skriver: "Du kan se det i den folder der ligger på dit skrivebord. Der er al kildekode,al software, alle temperaturkorrektionstabeller, kort sagt alt. "
Mon den ikke ligger der et sted
Den skal være der, også selvom du kører med en ældre kode
Den med den "ældre" code....I MS verdenen er det ikke nødvendigvist sådan at fordi noget er nyere, så er det også bedre. Masser af gange har nyere coder været mindre godt afluset end de lidt ældre. Af PRÆCIST den grund råder jeg _ALDRIGT_ nybegyndere til at nosse rundt med en spritny code. Hvis man falder for "min code er nyere end din" nede på tanken, så har jeg ingen interesse i at forklare det anderledes. Hvis folk kan fortælle mig hvad den nye code kan bedre og hvad der er løst og ikke løst, så tager vi det op til debat igen.
Yep, du har nemligt ret, det er der det hele. Alt det surfen rundt på nettet har gjort en del forvirret kan jeg se på det hele!
Kopier dine temperaturfaktoirfiler til dit SRC bibliotek(sikkerhedskopier hvis du en dag vil tilbage igen)
Klik på compile
Kopier den nye s.19 fil
Læg den ind i 029 mappen (gå 1 niveau op)
Klik download firmware.
6 punkter, når termfaktorfilerne er lavet tager det ungefær 5minutter incl uploaded af firmwaren.
Er lige vendt hjem efter opstart af en 27liter stor motor, med 24x lavohmsdyser(uden formodstande
) 24 tændrør, 12 MSD dobbeltspoler, 2x bosch 044 pumper(der er meget for små), og hele fejemøget kører wasted spark på V12 på en MS præcist magen til needspeeds, incl software og firmware.
Og hvis nogen er i tvivl: Det lyder federe end jeg kan finde ord der passer til at beskrive!
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!