Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 27 nov 2024, 23:47

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 01 dec 2004, 15:51 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 mar 2004, 21:21
Indlæg: 165
Geografisk sted: Skive
det er en R5 GTT jeg har og da den er fra 87 og født med karb får jeg den aldrig synet alligevel(har ikke 20k til emisions test), så de eneste jeg skal snude er politiet, hvis jeg bliver stoppet.. og dem snyder jeg ikke med en 2500 rpm tomgang, det er jeg godt klar over, så hvis det er prisen for at for de 550'er i, så kommer de ikke i.. men er bare ikke meget for at skulle lave noget som jeg ved ikke er iorden fra starten af.

_________________
mvh Morten


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 03 dec 2004, 10:07 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 mar 2004, 21:21
Indlæg: 165
Geografisk sted: Skive
jeg har været ved at læse lidt om den mulighed med 2 dysser pr cylender, og det kunne jo været meget lækkert med en fin tomgang og mulighed for mange hk, men er der nogle (i dk) der har leget den denne opsætning? for jeg gider ikke gå i gang med at lave noget/samle stumper, hvis det virker teoretisk, men der ikke er nogle men kan søge hjælp hos når det nu ikke virker i praksis.

_________________
mvh Morten


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 03 dec 2004, 19:16 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 dec 2003, 20:46
Indlæg: 3805
Geografisk sted: nordsjælland
Jeg ved at Havneren har kørt med dualtable coden inden han konverterede til MTSS.
og han havde planer om at køre med to dyser pr cyl med ekstra coden, om han er nået så langt ved jeg ikke.

Morten

_________________
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 11 dec 2004, 18:05 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 10 okt 2003, 21:46
Indlæg: 4407
Morten Fog skrev:
ok, regner med at købe 4x 550 ml så, da det ca passer med de 275-300 hk jeg regner med at kunne hente.

men det var også lige så meget for di jeg kan købe 1000ml dyser til 81 dollars og 550 til 85 dollars, og jeg har en bosch pumpe som giver 300 liter pr time ved 6-7 bar, så den skulle nok føde de 1000'ere.

takker for hjælpen.
KAN DU IKKE FORTÆLLE LIDT MERE OM DEN PUMPE? LYDER VOLDSOM.... HVOR HAR DU DE TAL FRA? MVH. søren


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 24 dec 2004, 13:27 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 09 jul 2003, 09:00
Indlæg: 2671
Søren - Din CAPS-LOCK har det med at hænge fast. Når den gentagende gange skriver stort oppe på stærmen skal du lige trykke engang der over for at bringe tingene tilbage til normale tilstande.

MortenVJ - Jeg kørte med an af de tidligste udgaver at DT coden. Den gange uden Spark delen på. Det er rigtigt. Havde 2 ekstra dyser i et indsugnings rør. Jeg har dog aldrig haft planer om at gå tilbage til denne løsning. Jeg har der i mod lige bestildt 4 nye 580ml dyser.

v/h christian

_________________
V/h Christian

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 41 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team