Nu ved jeg ikke om I forstår hvad jeg tegner, men fandt de her ændringer på et VW-forum hvor de bruger den metode til Hall-tænding på en VW med bosch-modul. Tænker nok en Saab med bosch-modul fungerer på præcist samme måde.
Ser de rigtige ud på min amatør-tegning, eller er der en anden måde jeg bør gøre det på?
* Remove D5, D8, and R10. Also remove the jumper between XG1 and XG2.
* Replace D8 with a 1K resistor.
* Run a length of wire from XG1 to the right hole of D5.
* Run a wire from the bottom hole of R10 to the top of R11.
* Run a 750 ohm to 1K, 1/4 watt resistor from the right (5v) side of R23 to the negative (top) leg of D17.
* Run a wire from the negative leg of D17 to X11.
EXTERNAL WIRING
* Connect the signal wire from the Hall effect sensor on the distributor to pin 24 (Tach on the relay board, if used). See notes at the bottom of this article for the wiring colors on various distributors.
* Connect the #6 pin of the Bosch ignition module to the MegaSquirt's spark output pin. On a V3.0 or V3.57, this is pin 36. On a V2.2, this is pin 25.
**Thats it