Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 27 nov 2024, 23:38

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 07 apr 2009, 16:58 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 jul 2003, 07:49
Indlæg: 169
Geografisk sted: Vorbasse
Jeg har lidt problemer med mit ms projekt.

Problemet er at bilen starter rimlig nemt, og den går i høj tomgang på grund af den orginale tomgangreg., men den får alt for meget at leve af, kan man lugte og et AFR på 12. men efter hånden som den bliver lidt varmere så falder omd. og et AFR til 10 og så dør den, og den er ikke til at starte den næste halve time... jeg kan godt regne ud at den får for meget benzin, men jeg syntes at jeg har prøvet at ændre i min ve tabel?
Håber at i kan hjælpe mig :damn:

Bilen er en mazda 929 3,0 v6, den køre med 36-1 og gt1 som taktgiver og bosch tændingsmodul og orginal fordelertænding.
Den køre med de orginale 220cc dyser. Programet er fra en audi v6, som jeg har ændret så det passer til min motor, men det kan jo godt være at jeg har overset noget...
Der er mere om bilen under "hvad sker i garagen"


Vedhæftede filer:
datalog200904021606.xls [48.86 KiB]
Downloadet 476 gange
megasquirtmazda929.rar [4.82 KiB]
Downloadet 393 gange

_________________
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3027
Mazda 929 (JE) med MS og turbo
Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team