Især hip som hap, hvis man vil køre E-coden. På v3 printet har B&G besluttet sig for at bruge 4x af de udgange der er på CPUen til at styre en stepmotorbaseret tomgangsmotor.....

Der tænkte de sgu ikke særligt langt.
Dertil kommer at printet ikke er særligt "ombygningsvenligt", hvis man skal forsøge at tilføje nogle at de smarte ting som E-coden tilbyder.
Virker som om man slet ikke har kigget efter hvad retning udviklingen gik i, bla med E-coderne....Men til en amerikanermotor, med fordeler og stepmotorventil, og ikke flere ønsker til styringen end brændstof og tænding, så er den absolut lige i øjet. Øvrige udgange skal stadigt tilføjes manuelt, og der bliver _meget_ hurtigt trængsel på det lille "proto-area", hvis man vil bruge det til at tilføje alle de "sjove ting".
IMO ikke den helt store forbedring. Man skal bare gøre op med sig selv hvad man vil have af features, og vælge derefter. En "full-blown" MS med E-code mener jeg ikke har godt udgangspunkt i v3 printet, men der er sikkert andre meninger. Læs på specifikationerne, og sorter i hvad du vil have og hvad der er unødvendigt. Kig på codevarianterne, og se hvad du kunne tænke dig. Beslut derefter.
Er det kun til basale funktioner, dvs sprøjt og tænding på en fordelermotor, så er det helt hip som hap.
_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!