Hejsa
Weber foreskriver et benzintryk på 2,5 - 3 Lbs, altså noget der ligner 0,2 bar.
Se på:
http://www.redlineweber.com/html/Aplica ... o_know.htmSelv er jeg også ved at skrue webere på en motor, men den er i forvejen født med karburator og elektrisk benzinpumpe.
Da jeg ikke regner med at webernes svømmerventiler er ret meget anderledes end alle andre karburatorers svømmerventiler, så slutter jeg den bare til den originale benzinpumpe og regner ikke med at det medfører problemer, jeg vil mene det vigtigste er at den pumpe du bruger er lavet til at føde en karburator.
Jeg vil også tro den kan levere benzin nok på trods af det lave tryk, medmindre du er ude i ekstrem tuning. En mekanisk benzinpumpe vil jeg umiddelbart ikke mene er en fordel, det gælder selvfølgelig ikke alle opbygninger, men mange vil have en tildens til at "svømme" ved høje omdrejninger. Fjederen der skal pumpe benzinen er forholdsvis slap, da det er den der bestemmer trykket, så ved høje omdrejninger kan den ofte ikke nå at trykke membranen helt tilbage, før membranen igen bliver mekanisk aktiveret og så vil benzintrykket for alvor dale.
Mvh.
Christian