det kan sagtens lade sig gøre, men hvis du kører på standard stempler ville jeg nok tøve lidt. En ting er at køre turbo på standardstempler hvilket godt kan lade sig gøre, men at køre både NOS og turbo vil være selvmord. Du skal nok skaffe dig nogle smedestempler fra f.eks.
www.rosspistons.com som har det laveste siliciumindhold på markedet, og så skal du sige at du agter at bruge gas, for så flytter de stempelringene nedad, så de ikke brænder. Men husk også lige at overveje hvad plejlstænger osv. kan klare. Hvis du vil køre med seriøs NOS, skal du anskaffe dig et wet direct port system som giver indsprøjtning i alle cylindre seperat. Til gengæld skulle du have en bil som siger RØVHUL!!!!! når der er nogen der spiller for smarte ved en lyskurve. Men husk at man ikke kan trække med gas systemet særlig længe på grund af den væsentligt øgede temperatur i forbrændingskammeret. Det vil være tilrådeligt at lade motoren køle ned i nogle minutter før brug igen, hvis du vil undgå hvidglødende stempler!