Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 03 okt 2024, 05:39

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 17 jun 2002, 00:17 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 111
hvad gør jeg med tændingens vacuumdåse ved montering af turbo? der bliver vel ukorrekt tænding ved højere omdr uden vacuum og dårlig benzinøkonomi.
det samme med dobbelt karb hvad med vacuum??
kan alle dobbelt karb bruges til turbo?
ka ik fin ud af det
bilen er en kadett d 1.3n ombygget til 1.6sh med gte bremser mm og vil gerne have mont 1 lille turbo eller 2 eller 3 eller 4 ?????? måske ik´

_________________
GOLF ER NOGET MAN SLÅR MED KØLLER


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 jun 2002, 20:22 
Offline
Senior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 476
Geografisk sted: Brøndby Strand
Den fjerner du bare, du får moment nok ved både turbo og dobbelt karburatorer så den behøves ikke.

mvh Lasse

_________________
mvh Lasse
BMW E36 + Toyota Supra MKIII + Toyota Sportsvan med stort S hvis I forstår sådan en lille en


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team