hvad gør jeg med tændingens vacuumdåse ved montering af turbo? der bliver vel ukorrekt tænding ved højere omdr uden vacuum og dårlig benzinøkonomi.
det samme med dobbelt karb hvad med vacuum??
kan alle dobbelt karb bruges til turbo?
ka ik fin ud af det
bilen er en kadett d 1.3n ombygget til 1.6sh med gte bremser mm og vil gerne have mont 1 lille turbo eller 2 eller 3 eller 4 ?????? måske ik´
tændingproblemer
Redaktør: Moderatorer
-
ivar
- Medlem
- Indlæg: 111
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
tændingproblemer
GOLF ER NOGET MAN SLÅR MED KØLLER
- LasseW
- Senior Medlem
- Indlæg: 476
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: Brøndby Strand
- Kontakt:
Re: tændingproblemer
Den fjerner du bare, du får moment nok ved både turbo og dobbelt karburatorer så den behøves ikke.
mvh Lasse
mvh Lasse
mvh Lasse
BMW E36 + Toyota Supra MKIII + Toyota Sportsvan med stort S hvis I forstår sådan en lille en
BMW E36 + Toyota Supra MKIII + Toyota Sportsvan med stort S hvis I forstår sådan en lille en