Jeg havde Ryan G. fra 2bartuning over fra UK man-ons for at mappe mit nye setup færdigt.
Resultatet overgik alle forventninger.
1300 HK på Vpower (rekord)
1530 HK på racefuel ved kun 2,4 bar (all boost rekord for 88mm)
i 4. gear kunne feltet slet ikke følge med, så vi blev nød til rulle i 5. gear. Det betød så at ved 8000 RPM var vi få km/t fra maks hastighed for feltet, så vi kunne ikke køre den ud til 9000 RPM som jeg normalt gør.
Ved 2,4 bar og 8000 RPM sagde feltet stop og det blev til de 1530 HK og 1334 Nm. Gas kunne vi glemme ALT om!
Det var heldigvis simpelt nok at mappe det sidste på vejen da alt spillede 100% op til 2,4 bar og 8000 rpm, men det kunne være sjovt nok at få den på et større felt og se hvad den smider på KILL MODE.
Ved 9000 RPM, 3,5 bar, og mit 200 shot direct port nitrous, laver den med garanti et godt stykke over 2000 HK på motoren nu
En anden lækker bonus er at den spooler hurtigere end noget andet på markedet over 76mm, og det er altså på en 88mm turbo vel at mærke, hvilket er en rekord i sig selv
Ryan var meget imponeret over motoren og han sagde at han aldrig har mappet på et så harmonisk og effektivt setup før, så det var jo et dejligt skulder klap at få
Vi voldtog den i 12 timer hvilket resulterede i 42 gange (!!) skudt af på feltet, og så kørte jeg 300 km hjem i den bagefter - hvor den i øvrigt gik 9 km/l
Nedenfor er en sammenligning med AJ Performance (Anders') Supra, som Ryan mappede i samme ombæring som min. Det interessante er at jeg har 680 hk på hjul ved 5000 RPM, i forhold til hans 300 hk - på trods af at hans turbo er langt mindre end min:
Her er en sammenlignig af mit Vpower map og mit race fuel map, begge uden gas:
Lidt lir inden hjemturen:
Efter den lange tur hjem: