Hvad er årsagen til at du har valgt et 20' er topstykke? Det har jo små ventiler og der er jo heller ikke meget "hul igennem" i forhold til en 325i top.
Hvis du ikke har planer om en skrappere knast, kan det ikke betale sig at gøre ret meget mere ved toppen ud og over at fjerne hvad der måtte være af grater og støbe fejl i kanalerne.
Hvis du har plan om en skrap knast, med højt løft vil der kunne hentes noget i at arbejde med ind og udstødnings kanalerne og ventilsæderne. Hvad og hvordan det skal laves vil jeg ikke kloge mig i, det er der nogen der har meget mere forstand på end mig.
Hvad med udstødning sådan en gammel bmw har altid været glad for noget med "hul igennem" 2x2" eller et rør i 3" vil ikke være at kimse af
Ellers vil du kunne hente en del ved at få noget andet styrring på så du kan få lavet noget 3" rør fra gasspjæld ud til luftfilteret. Det billige alternativ er at finde en lmm fra en m30 3,5 flytte elektronikken fra din egen over i den, det passer lige i og der er noget større hul i.
Mvh Jacob